SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Custo - Seminar on CONTENT MARKETING in the Financial Sector

Dinsdag 27 September 2016 - 13u30 - Dinsdag 27 September 2016 - 17u00


Zie op google maps
Op dinsdag, 27 september organiseert Custo in samenwerking met bpost en Financelab (UK) een Content Marketing Seminar over de Financiële Sector in Crown Plaza Le Palace (Rue Gineste 3 - Brussel) van 13:00 tot 17:00. De volgende sprekers & thema’s komen aan bod:  
• Vincent Konings (InSites Consulting) - Research on Content marketing in de Belgische (financiële) markt
• Adrian Odds & Rowan Morrison (Editionsfinancial UK) - Why is content suddenly everything? Content in the context of the customer journey
• Geerlinde Pevenage (These Days Y&R) - AXA & content marketing Diamond Content Cuckoo Award 2016
• Kristel Dodion, Rabobank.be & Annick Laporte, Propaganda - Successful multichannel strategy at Rabobank Belgium.

Onze doelgroep bestaat in eerste instantie uit marketing- en communicatie specialisten in de financiële wereld, maar indien u interesse hebt om dit seminarie bij te wonen of meer informatie wenst, dan kan u terecht op onze site : http://www.custo.be/registration/ of u kan contact opnemen met Twiggy.caels@accbelgium.be Het seminarie is gratis maar inschrijven is wel verplicht. Custo is het Content Marketing & custom content Expert Center van ACC Belgium.
www.accbelgium.be/activities/bpost-seminar-content-marketing-financial-sector






INTERVIEW

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding

Christian Kévers (MediaCom), discrete rots in de branding



DOSSIER  



AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA & BOCA: de gouden cases  


De Best of Activation hebben hun verdict bekendgemaakt. Dit jaar werden er 38 prijzen uitgereikt. Parallel met de BOA organiseerden de ACC en Custo voor het eerst de Best of Content Awards. Die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Het CIM van de volgende generatie  


Hebben JIC’s (Joint Industry Committees) zoals het CIM nog een toekomst? En hoe ziet die er dan uit? Er werden tijdens het eerste trimester van het nieuwe jaar heel wat vragen gelanceerd binnen en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier