SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Custo - Seminar on CONTENT MARKETING in the Financial Sector

Dinsdag 27 September 2016 - 13u30 - Dinsdag 27 September 2016 - 17u00


Zie op google maps
Op dinsdag, 27 september organiseert Custo in samenwerking met bpost en Financelab (UK) een Content Marketing Seminar over de Financiële Sector in Crown Plaza Le Palace (Rue Gineste 3 - Brussel) van 13:00 tot 17:00. De volgende sprekers & thema’s komen aan bod:  
• Vincent Konings (InSites Consulting) - Research on Content marketing in de Belgische (financiële) markt
• Adrian Odds & Rowan Morrison (Editionsfinancial UK) - Why is content suddenly everything? Content in the context of the customer journey
• Geerlinde Pevenage (These Days Y&R) - AXA & content marketing Diamond Content Cuckoo Award 2016
• Kristel Dodion, Rabobank.be & Annick Laporte, Propaganda - Successful multichannel strategy at Rabobank Belgium.

Onze doelgroep bestaat in eerste instantie uit marketing- en communicatie specialisten in de financiële wereld, maar indien u interesse hebt om dit seminarie bij te wonen of meer informatie wenst, dan kan u terecht op onze site : http://www.custo.be/registration/ of u kan contact opnemen met Twiggy.caels@accbelgium.be Het seminarie is gratis maar inschrijven is wel verplicht. Custo is het Content Marketing & custom content Expert Center van ACC Belgium.
www.accbelgium.be/activities/bpost-seminar-content-marketing-financial-sector






INTERVIEW

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak



DOSSIER  



CIM NRS 2018: onze analyses  


In afwachting van de een jaar geleden aangekondigde ontwikkelingen (de schatting van het bereik per dag voor de kranten, die van het bereik per nummer van de magazines en de merkbereikmeting door...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier