SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Custo - Seminar on CONTENT MARKETING in the Financial Sector

Dinsdag 27 September 2016 - 13u30 - Dinsdag 27 September 2016 - 17u00


Zie op google maps
Op dinsdag, 27 september organiseert Custo in samenwerking met bpost en Financelab (UK) een Content Marketing Seminar over de Financiële Sector in Crown Plaza Le Palace (Rue Gineste 3 - Brussel) van 13:00 tot 17:00. De volgende sprekers & thema’s komen aan bod:  
• Vincent Konings (InSites Consulting) - Research on Content marketing in de Belgische (financiële) markt
• Adrian Odds & Rowan Morrison (Editionsfinancial UK) - Why is content suddenly everything? Content in the context of the customer journey
• Geerlinde Pevenage (These Days Y&R) - AXA & content marketing Diamond Content Cuckoo Award 2016
• Kristel Dodion, Rabobank.be & Annick Laporte, Propaganda - Successful multichannel strategy at Rabobank Belgium.

Onze doelgroep bestaat in eerste instantie uit marketing- en communicatie specialisten in de financiële wereld, maar indien u interesse hebt om dit seminarie bij te wonen of meer informatie wenst, dan kan u terecht op onze site : http://www.custo.be/registration/ of u kan contact opnemen met Twiggy.caels@accbelgium.be Het seminarie is gratis maar inschrijven is wel verplicht. Custo is het Content Marketing & custom content Expert Center van ACC Belgium.
www.accbelgium.be/activities/bpost-seminar-content-marketing-financial-sector






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier