SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Inbound Marketing Day 2016

Vrijdag 7 Oktober 2016 - 09u00


Zie op google maps
Na een succesvolle eerste editie organiseert Dallas Antwerp ook dit jaar samen met One Agency Inbound Marketing Day. Op 7 oktober 2016 worden adverteerders ondergedompeld in verschillende cases, tips en kant-en-klare inzichten. Je leert onder andere: - de praktische kant van inbound marketing kennen. - hoe je jouw marketing team kan organiseren voor content creatie. - waarom inbound marketing een succesvolle methodologie is. - hoe je sales en marketing beter laat samenwerken. Ook de sprekers zijn van hoog niveau: - Karl Gilis, conversiespecialist bij AGConsult en één van de meest invloedrijke experts ter wereld op het vlak van conversie optimalisatie. - Luke Summerfield, Growth-Driven Design Evangelist van HubSpot. - Anders Bjorklund, CEO van Zooma, het meest succesvolle inbound marketing bureau in Europa.

http://www.inboundmarketingday.be/
http://www.inboundmarketingday.be/






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier