SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Digital Business Transformation: Omnichannel & e-commerce

Dinsdag 16 Oktober 2018 - 19u00 - Dinsdag 16 Oktober 2018 - 22u00


Zie op google maps
Onze Belgische KMO's kampen met een probleem: ze willen wel de digitale omslag maken maar beschikken niet over de juiste profielen: digitale experten die hen kunnen (bege-)leiden op boardroom niveau om de juiste beslissingen te nemen. Het nieuwe Postgraduaat Digital Business Transformation biedt die kennis en inzichten om deze bedrijven te helpen. Heel wat werknemers uit de digitale sector hebben de operationele kant van digitale marketing wel onder de knie, maar missen nog strategische vaardigheden die het mogelijk maken om met kennis van zaken bedrijven te helpen met hun bussiness model en bedrijfsprocessen future proof te maken. Het Postgraduaat Digital Business Transformation van FeWeb en Artevelde Hogeschool startte op dinsdag 2 oktober om 19u in Gent. Deze sessie overe-commerce door Carole Lamarque (Duval Union Innovative Marketing) heeft plaats op 16 oktober. Je kan deze inspiratiesessie gratis bijwonen om daarna te kiezen het Postgraduaat verder te volgen
Digital Business Transformation: Omnichannel & e-commerce






INTERVIEW

Mieke Berendsen (Medialaan-dPP):

Mieke Berendsen (Medialaan-dPP): "Advertenties in print mogen bij de minst storende reclamevormen gerekend worden en zetten aan tot actie"



DOSSIER  



Peter Field vs Wim Vermeulen: Kortetermijndenken is onhoudbaar op lange termijn  


De Belgische Vereniging van Audiovisuele Media organiseerde voor ons een ontmoeting met Wim Vermeulen, directeur strategie en innovatie bij Dentsu Aegis Network, en de Britse consultant Peter...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Michel Van der Poorten (IBM): "90% van de wereldwijd beschikbare gegevens werd de 24 laatste maanden gegenereerd"  


Op regelmatige basis verzamelen de teams van Wavemaker zich in de grote centrale zaal van de GroupM-kantoren voor een presentatie door een inspirerende spreker, waarbij ook hun klanten worden...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Is uw voice marketingstrategie klaar?, door Damien D'Ostuni (Innovation & Activation Expert, Wavemaker)  


Smart speakers zijn voor de merken een nieuw jachtterrein thuis bij de gezinnen zelf. Hoe kunnen ze hun voordeel doen met deze innovatie, rekening houdend met het feit dat deze interface meestal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier