SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

KOOACH Day - Growth Marketing edition

Dinsdag 5 Juni 2018 - 09u00 - Dinsdag 5 Juni 2018 - 16u00


Zie op google maps
Deep-dive into a dynamic workshop of your choice, in just one day 🎓 From now on, a full day is organized monthly around a specific topic where knowledge and practical insights can be gathered and maintained for and by practitioners. Every KOOACH Day takes place only once and there are only a few places, so book your seat fast! Why attend ✓ Pick one of the dynamic workshops ✓ Get practical with the KOOACH Canvas ✓ Learn from real cases ✓ Meet and discuss with (inter)national experts and practitioners Be part of the first KOOACH Day : the Growth Marketing edition! 09:00 Welcome 09:30 Start of the hands-on workshops, provided by national and international Growth Markting experts: - Vasil Azarov, Founder at Growth Marketing Conference & CEO at Startup Socials (US) - Grow with marketing and sales automation - David Lhy Khim, Growth & User Acquisition at Hubspot (IRL) - How to implement the Topic Cluster Strategy that doubled HubSpot's organic traffic - Thomas Paris, Managing Partner at MAD Kings (BE) - Customer acquisition on steroids 13:00 Lunch 14:00 Two real-life growth marketing cases (presented on the basis of the KOOACH Canvas) 15:00 Networking More details on : www.GrowthMarketingForum.com
KOOACH Day - Growth Marketing edition






INTERVIEW

Michel Dupont:

Michel Dupont: "Er komt wellicht een dag dat adverteerders gaan smeken om op TF1 te mogen."



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier