SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

FEWEB ACADEMY: Social Selling

Donderdag 31 Mei 2018 - 09u00 - Donderdag 31 Mei 2018 - 17u30


Zie op google maps
Steeds meer digitale dienstverleners investeren in hun eigen digitale en social business aanpak, en willen deze aanpak ook in het sales proces integreren. Je hebt de kracht van sociale media wel ontdekt maar misschien nog niet zo direct om zelf nieuwe klanten te werven. Leer hoe je meer leads kan genereren en aan betere klantenbinding kan doen via social selling. Het programma - Een nieuwe wereld voor verkopers van digitale services - Wat en waarom is social selling belangrijk - Van content naar conversatie naar sales - Het social selling model (aanwezigheid – netwerk uitbouwen – publiceren) - Hoe zien professionele profielen er uit op LinkedIn, Facebook en Twitter - Hoe bouw je een kwalitatief netwerk van connecties, volgers en fans uit - Delen is het nieuwe verkopen - Hoe Content gebruiken om Conversaties te starten via sociale media Gebruik adverteren om nog meer mensen te bereiken Meten is weten: dashboard opstellen en interpreteren
Programma & Inschrijven






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier