SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Executive Master Class Innovative Marketing by Duval Union @ Antwerp Management School

Donderdag 6 September 2018 - 13u30 - Vrijdag 7 September 2018 - 15u30


Zie op google maps
Blijf op de hoogte van de laatste marketingtrends. Disruptieve innovaties zijn overal, zelfs waar jij het niet ziet omdat je dag in dag uit bezig bent uniek te zijn. Maar op onverwachte momenten openen deze innovaties geheime deuren naar nieuwe kansen. Ben jij er klaar voor om die kansen te grijpen? Tijdens de verschillende sessies van dit programma zal ons team van professionals je de actuele marketingtrends laten zien en je sleutels aanreiken om de deuren te openen die nu nog klemmen. Sterker nog, ze zullen je sleutels geven om deuren te openen waarvan je het bestaan niet eens kende. Het opsporen van belangrijke trends op het gebied van marketing is cruciaal om nieuwe opportuniteiten te vinden voor een klantgerichte marketingaanpak. Leer hoe je de nieuwste technologische trends in jouw voordeel kan gebruiken en vind jouw marketingaanpak opnieuw uit. Het programma is een samenwerking tussen Antwerp Management School en Duval Union Academy.
https://www.antwerpmanagementschool.be/programma/masterclass-innovatieve-marketing/






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier