SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Executive Master Class Innovative Marketing by Duval Union @ Antwerp Management School

Donderdag 6 September 2018 - 13u30 - Vrijdag 7 September 2018 - 15u30


Zie op google maps
Blijf op de hoogte van de laatste marketingtrends. Disruptieve innovaties zijn overal, zelfs waar jij het niet ziet omdat je dag in dag uit bezig bent uniek te zijn. Maar op onverwachte momenten openen deze innovaties geheime deuren naar nieuwe kansen. Ben jij er klaar voor om die kansen te grijpen? Tijdens de verschillende sessies van dit programma zal ons team van professionals je de actuele marketingtrends laten zien en je sleutels aanreiken om de deuren te openen die nu nog klemmen. Sterker nog, ze zullen je sleutels geven om deuren te openen waarvan je het bestaan niet eens kende. Het opsporen van belangrijke trends op het gebied van marketing is cruciaal om nieuwe opportuniteiten te vinden voor een klantgerichte marketingaanpak. Leer hoe je de nieuwste technologische trends in jouw voordeel kan gebruiken en vind jouw marketingaanpak opnieuw uit. Het programma is een samenwerking tussen Antwerp Management School en Duval Union Academy.
https://www.antwerpmanagementschool.be/programma/masterclass-innovatieve-marketing/






INTERVIEW

Antoinette Ribas (DDB):

Antoinette Ribas (DDB): "Als we geloofwaardig willen blijven en verbonden met ons publiek, moeten we om te beginnen diversiteit in ruime betekenis en niet enkel inzake sekse aanmoedigen"



DOSSIER  



Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier