SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

"Zuckerberg, can we still trust you?" Masterclass Social Media

Donderdag 3 Mei 2018 - 13u00 - Donderdag 3 Mei 2018 - 17u30


Zie op google maps
Masterclass Social Media for Business Digital Native and Social Media Expert Isabeau Rooryck will disprove 5 myths on Social Media For Business that keeps you from being on top of your game. Isabeau Rooryck, Marketing Manager at Duval Union Innovative Marketing, working in the team of Carole Lamarque, author of the best-seller "Influencers" 375 EUR (VAT excl.) Which process should you follow to "investigate" your social media channels? How do you reach the right conclusions to be able to improve your results? Quick wins for your own social media for business usage: tips and tricks on how to use free apps and webtools for "quick posting". For this Masterclass the participants are required to communicate to the organiser which social media they are interested in. Program 1:00 - 1:30 pm : welcome & meeting the expert 1:30 - 2:30 pm : What is the specific force of each social media tool and why you should not use them all randomly 2:30 - 3:00 pm : round-up & introduction to the workshop 3:00 - 3:20 pm : coffee break 3.20 - 4:30 pm : Focus on making relevant posts for your audience. How can you make each post attractive, even if you don't have a fully equiped design-team at your disposal 4:30 - 5:00 pm : Q&A 5:00 - 5:30 pm : round-up Target Basic & advanced level Marketeers who use contentmarketing in their marketing strategy, but also for influencers and young entrepreneurs bringing their product or service to the market. Language Dutch
https://www.eventbrite.com/e/masterclass-social-media-for-business-tickets-42127098285






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier