SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

LUNCH BMMA - #WeAreMobility : a promising move to solve the urban mobility equation?

Dinsdag 13 Maart 2018 - 12u00 - Dinsdag 13 Maart 2018 - 14u00


Pierre Lalmand
General Manager of the Motor Show and Director of Maison de l'Automobile (FEBIAC)
 
While urban mobility is a concern for the public authorities in terms of commuters and economic impact, it has also become an important topic for the private sector. Work organization needs to be reviewed, car manufacturers have to rethink their design, insurances should propose new models according to the new mobility systems, new technologies become crucial in the digital management of the journeys and distances to cover… Febiac brought all the parties together in a joined initiative #WeAreMobility which goal is to tackle the urban mobility of tomorrow. Pierre Lalmand, General Manager of the Motor Show and Director of Maison de l’Automobile (FEBIAC) will share the aim and ambitions of this new promising Platform.
 
Place : Jeux D'hiver
https://www.bmma.be/events/bmma-march-lunch-pierre-lalmand-from-febiac/
 






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier