SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

LUNCH BMMA - #WeAreMobility : a promising move to solve the urban mobility equation?

Dinsdag 13 Maart 2018 - 12u00 - Dinsdag 13 Maart 2018 - 14u00


Pierre Lalmand
General Manager of the Motor Show and Director of Maison de l'Automobile (FEBIAC)
 
While urban mobility is a concern for the public authorities in terms of commuters and economic impact, it has also become an important topic for the private sector. Work organization needs to be reviewed, car manufacturers have to rethink their design, insurances should propose new models according to the new mobility systems, new technologies become crucial in the digital management of the journeys and distances to cover… Febiac brought all the parties together in a joined initiative #WeAreMobility which goal is to tackle the urban mobility of tomorrow. Pierre Lalmand, General Manager of the Motor Show and Director of Maison de l’Automobile (FEBIAC) will share the aim and ambitions of this new promising Platform.
 
Place : Jeux D'hiver
https://www.bmma.be/events/bmma-march-lunch-pierre-lalmand-from-febiac/
 






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier