SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

BAM WORKSHOP - THE ESSENCE OF PREDICTIVE ANALYTICS

Donderdag 8 Maart 2018 - 14u00 - Donderdag 8 Maart 2018 - 17u30


Zie op google maps
De juiste campagne op het juiste moment - bij de juiste klant - via het juiste kanaal. De data die bedrijven vandaag de dag vergaren biedt een zee van mogelijkheden om direct marketing zowel relevanter als efficiënter te maken. Het enthousiasme rond Predictive Analytics, big data en machine learning kan vandaag moeilijk overschat worden. *Maar hoe lever je als manager je bijdrage aan het succes van dergelijke projecten? *Of nog, hoe benut je als manager optimaal de kracht van Predictive Analytics om jouw doelen te bereiken, zonder te verdrinken in het jargon? *Hoe leidt je zulke trajecten in goede banen? *Hoe ga je constructief de dialoog aan met data scientists? *Hoe zorg je ervoor dat je een zo’n traject met vaart kan opstarten? *Hoe benut je de resultaten ervan optimaal in je toekomstige campagnes en garandeer je de winstgevendheid ervan? In deze interactieve workshop gaan we samen aan de slag om te ontdekken wat essentieel is voor managers die het meeste willen halen uit de beschikbare zee aan data. Deze workshop vereist geen voorkennis van data science, machine learning of Predictive Analytics en richt zich tot niet-ingewijden.
www.marketing.be/nl/predictive-analytics






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier