SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

BAM OPLEIDING PROFESSIONAL - ADVANCED MARKETING

Donderdag 22 Maart 2018 - 18u00 - Donderdag 22 Februari 2018 - 22u00


Zie op google maps
Digital Transformation, Uberization, disruption, customer Intelligence, business Model generation, data-driven Marketing, agile organizations, customer 360, cognitive boardrooms, marketing orchestration, minimum viable products… Zijn het buzzwoorden of vormt dit de nieuwe standaard? Het is duidelijk dat een digitaliserende economie impact heeft op zelfs de meest traditionele sectoren. Nieuwe digitale technologieën stellen een heel aantal “common practices” in vraag en dwingen ons om kritisch in de spiegel te kijken. Centraal in heel dit verhaal staat de klant en zijn data. Het gedrag en de verwachtingen van klanten zijn op een onvoorstelbare manier veranderd. In dit speelveld zijn marketers een essentiële partij om de connectie tussen de klant en de doelstellingen van de organisatie op de meest optimale manier te verzekeren.
www.marketing.be/advanced-marketing






INTERVIEW

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels

Ceramiek: de B-side van Alex Gabriels



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier