SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

BAM OPLEIDING PROFESSIONAL - ADVANCED MARKETING

Donderdag 22 Maart 2018 - 18u00 - Donderdag 22 Februari 2018 - 22u00


Zie op google maps
Digital Transformation, Uberization, disruption, customer Intelligence, business Model generation, data-driven Marketing, agile organizations, customer 360, cognitive boardrooms, marketing orchestration, minimum viable products… Zijn het buzzwoorden of vormt dit de nieuwe standaard? Het is duidelijk dat een digitaliserende economie impact heeft op zelfs de meest traditionele sectoren. Nieuwe digitale technologieën stellen een heel aantal “common practices” in vraag en dwingen ons om kritisch in de spiegel te kijken. Centraal in heel dit verhaal staat de klant en zijn data. Het gedrag en de verwachtingen van klanten zijn op een onvoorstelbare manier veranderd. In dit speelveld zijn marketers een essentiële partij om de connectie tussen de klant en de doelstellingen van de organisatie op de meest optimale manier te verzekeren.
www.marketing.be/advanced-marketing






INTERVIEW

Antoinette Ribas (DDB):

Antoinette Ribas (DDB): "Als we geloofwaardig willen blijven en verbonden met ons publiek, moeten we om te beginnen diversiteit in ruime betekenis en niet enkel inzake sekse aanmoedigen"



DOSSIER  



Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier