SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

ACC - Workshop presenteren met impact

Maandag 19 Februari 2018 - 14u00 - Maandag 19 Februari 2018 - 17u00


Zie op google maps
Summary Geert Van Den Eijnden Speaker: Geert Van Den Eijnden In this half-day workshop, we start with 10 rules of thumb for better presentations, based on the book “Presenteren met impact: van intro tot applaus”. These rules are illustrated with good and bad examples. Participants do a filmed 5-minute presentation during the second part of the workshop. They receive feedback from other participants and the trainer. Every participant will receive their presentation video and individual feedback. They will learn about body language, rhythm, tone, etc. This training will prove valuable for junior and senior professionals, working in Account Management, Strategy, Management, etc. The workshop will be in English. The member price is set at 200€ for the half-day workshop. Combining this workshop with the other half-day workshop “Overtuigend schrijven” is possible for a total price of 350€ (excl. VAT). Both workshops are on the same day (AM and PM). Trainer bio Geert Van den Eijnden teaches copywriting and presentation techniques at Thomas More Mechelen. He is freelance copywriter at Raad bij woord. Geert is co-author of "Presenteren met impact: van intro tot applaus" (Uitgeverij Acco, 2014).
http://www.accbelgium.be/the-brainery/training/presenteren-met-impact#






INTERVIEW

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak



DOSSIER  



CIM NRS 2018: onze analyses  


In afwachting van de een jaar geleden aangekondigde ontwikkelingen (de schatting van het bereik per dag voor de kranten, die van het bereik per nummer van de magazines en de merkbereikmeting door...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier