SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

ACC - Workshop presenteren met impact

Maandag 19 Februari 2018 - 14u00 - Maandag 19 Februari 2018 - 17u00


Zie op google maps
Summary Geert Van Den Eijnden Speaker: Geert Van Den Eijnden In this half-day workshop, we start with 10 rules of thumb for better presentations, based on the book “Presenteren met impact: van intro tot applaus”. These rules are illustrated with good and bad examples. Participants do a filmed 5-minute presentation during the second part of the workshop. They receive feedback from other participants and the trainer. Every participant will receive their presentation video and individual feedback. They will learn about body language, rhythm, tone, etc. This training will prove valuable for junior and senior professionals, working in Account Management, Strategy, Management, etc. The workshop will be in English. The member price is set at 200€ for the half-day workshop. Combining this workshop with the other half-day workshop “Overtuigend schrijven” is possible for a total price of 350€ (excl. VAT). Both workshops are on the same day (AM and PM). Trainer bio Geert Van den Eijnden teaches copywriting and presentation techniques at Thomas More Mechelen. He is freelance copywriter at Raad bij woord. Geert is co-author of "Presenteren met impact: van intro tot applaus" (Uitgeverij Acco, 2014).
http://www.accbelgium.be/the-brainery/training/presenteren-met-impact#






INTERVIEW

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie):

Vicky Willems en Jean-Marie Margrève (Strategie): "Als het hart de richting aangeeft, volgt het hoofd vanzelf"



DOSSIER  



Merit Awards 2019: de laureaten en finalisten  


Dit jaar reikte de jury van de Merit Awards, voorgezeten door Mieke Debeerts (chief customer experience & marketing communications officer, Belfius), aan de zijde van de redactie van de Merit...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Weg met stereotiepe reclame  


De laatste jaren ontstaan nieuwe reclamedynamieken als weerspiegeling van de samenleving. Die werden meer bepaald in gang gezet door groepen als Unilever of P&G en dragen bij om de verschillende...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Luxury: What's in a name?  


Hoe evolueert het aankoopgedrag van consumenten voor luxeproducten? Dat is de vraag die de Luxury Survey studie van Roularta zich stelde. De studie die voor het eerst in 2015 werd gevoerd, kreeg...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier