SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

BAM Learn - Content Marketing

Donderdag 26 April 2018 - 18u00 - Donderdag 26 April 2018 - 22u00


Zie op google maps
Consumenten zijn vandaag veel kritischer geworden en nemen steeds meer de controle over van het marketing- & salesproces. Digital en social media spelen hierin ongetwijfeld een grote rol. De consument beperkt zich niet enkel tot de informatie van een merk of bedrijf zélf, maar informeert zich via diverse kanalen: search engines, blogs, peer to peer informatie,... Hier kan je met sterke en belevende content (marketing) het verschil maken, zowel online als offline. Content Marketing neemt vandaag een belangrijke rol in de strategie van succesvolle merken en bedrijven. Goed gestructureerd is Content Marketing een erg toegankelijke discipline binnen de Marketing, zowel B2B als B2C. In deze STIMA-opleiding krijg je van topexperts in 5 boeiende sessies inzicht hoe Content Marketing voor je merk succesvol in te zetten. In de cursus balanceert theorie met praktijk, telkens met handige tips & tricks.
26/04/2018 - 07/06/2017
www.marketing.be






INTERVIEW

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB):

Ben Priest (ex Adam & Eve/DDB): "De meeste reclame van nu is slecht, maar dat is altijd zo geweest"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier