SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

BAM - Workshop: The essence of predictive analytics for managers

Dinsdag 28 November 2017 - 14u00 - Dinsdag 28 November 2017 - 17u30


Zie op google maps
Verhoog marketing relevantie én ROI dankzij Predictive Analytics De juiste campagne op het juiste moment bij de juiste klant via het juiste kanaal. De data die bedrijven vandaag de dag vergaren biedt een zee van mogelijkheden om direct marketing zowel relevanter als efficiënter te maken. Het enthousiasme rond Predictive Analytics, big data en machine learning kan vandaag moeilijk overschat worden. Maar hoe kan je als manager je bijdrage leveren aan het succes van dergelijke projecten? Of nog, hoe zorg je er als manager voor dat je de kracht van Predictive Analytics optimaal benut om jouw doelen te bereiken? En dat zonder te verdrinken in het jargon? Hoe zorg je ervoor dat je dergelijke trajecten in goede banen leidt? Hoe ga je constructief de dialoog aan met data scientists? Hoe zorg je ervoor dat je een dergelijk traject met vaart kan starten? En hoe benut je de resultaten ervan optimaal in je toekomstige campagnes? En hoe garandeer je de winstgevendheid van dergelijke trajecten? In deze interactieve workshop gaan we samen aan de slag om te ontdekken wat essentieel is voor managers die het meeste willen halen uit de beschikbare zee aan data. Deze workshop vereist geen voorkennis van data science, machine learning of predictive analytics en richt zich tot niet-ingewijden.
marketing.be/predictive analytics






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier