SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

BELGIAN PR SUMMIT 2017

Dinsdag 28 November 2017 - 13u30 - Dinsdag 28 November 2017 - 20u00


PR SUMMIT ’17: COMMUNICATING IN THE POST TRUTH ERA Zooming in on content, audiences and platforms You hear it amongst a lot of communication professionals today: “There is no single version of the truth anymore”. Strange indeed, because not so long ago the adagium still was “the truth and nothing but the truth”. What is happening? It is becoming clear that people and even opinion leaders all have their own version of the “truth” depending on moment, place and perspective. And apparently, the general public is flexible enough to deal with that phenomenon. Communication professionals are thus facing at the same moment difficult and interesting times. Because, how for heaven’s sake do you communicate correctly in this post truth era? During the PR Summit ’17, C2 will focus on content, target groups in communication and different platforms that rose and turned very interactive communications and opinion making into reality. We will have two internationally valued key note speakers to set the scene and to share their academic and business vision on post truth communications. In two panels we will also confront different views of different stakeholders: journalists, bloggers, photographers, companies and non profit organizations, politicians, social media platforms and so called “millenials”. To conclude the Summit ’17 we are glad to present you a top speaker. “Assisting” at the Summit ’17 means also “participating” at it. We count on the input of all C2 members and other guests to get involved in the conversations and discussions, and to ventilate your version of the...“truth” !
www.prsummit.be






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier