SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

BELGIAN PR SUMMIT 2017

Dinsdag 28 November 2017 - 13u30 - Dinsdag 28 November 2017 - 20u00


PR SUMMIT ’17: COMMUNICATING IN THE POST TRUTH ERA Zooming in on content, audiences and platforms You hear it amongst a lot of communication professionals today: “There is no single version of the truth anymore”. Strange indeed, because not so long ago the adagium still was “the truth and nothing but the truth”. What is happening? It is becoming clear that people and even opinion leaders all have their own version of the “truth” depending on moment, place and perspective. And apparently, the general public is flexible enough to deal with that phenomenon. Communication professionals are thus facing at the same moment difficult and interesting times. Because, how for heaven’s sake do you communicate correctly in this post truth era? During the PR Summit ’17, C2 will focus on content, target groups in communication and different platforms that rose and turned very interactive communications and opinion making into reality. We will have two internationally valued key note speakers to set the scene and to share their academic and business vision on post truth communications. In two panels we will also confront different views of different stakeholders: journalists, bloggers, photographers, companies and non profit organizations, politicians, social media platforms and so called “millenials”. To conclude the Summit ’17 we are glad to present you a top speaker. “Assisting” at the Summit ’17 means also “participating” at it. We count on the input of all C2 members and other guests to get involved in the conversations and discussions, and to ventilate your version of the...“truth” !
www.prsummit.be






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier