SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Creative Session: DISRUPTING WITH MOBILE

Vrijdag 29 September 2017 - 09u00 - Vrijdag 29 September 2017 - 17u00


Zie op google maps
This one day workshop explores how the mobile mindset and lifestyle has transformed the way consumers live their lives and how businesses and brands need to act fast to stay relevant. Insight-led and action-oriented, the course will inform, inspire and educate marketers, advertising executives and entrepreneurs to get on the right side of mobile disruption.  YOUR FACILITATOR Thea Frost, Ceo and Co-founder at somewhat. Thea has been creating mobile solutions since 2005, working with brands including Coca-Cola, adidas, Vodafone and Diageo on mobile innovations. In 2012 she co-founded mobile- first digital creative agency somewhat. Clients include Chelsea, tesco and the BBC and in three years the agency’s awards include 3 D&aD nominations.  SUITABLE FOR Anyone who has a creative role and wants to integrate mobile into their output & anyone who wants to bring innovation and mobile first thinking into their work. PRICE Members: 350 euro excl tva, incl lunch. Non members: 600 excl. tva, incl lunch.
https://twitter.com/thefrostyfrost






INTERVIEW

Brice Le Blévennec (Emakina):

Brice Le Blévennec (Emakina): "De sleutel ligt in het ontwerpen van elegante 'User Experiences'"



DOSSIER  



De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


AMMA 2018: de gouden cases  


Het is dus Mindshare dat de titel van Agency of the Year op de AMMA Awards wint. Het bureau geleid door Gino Baeck wint ook een Gold in Best Use of Native & Content voor 'Open Kitchen'...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier