SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Generation Startup

Donderdag 15 Juni 2017 - 16u30 - Donderdag 15 Juni 2017 - 20u00


Zie op google maps

Brought up on new technologies, start-ups are increasingly enriching the marcom sector's ecosystem. In an effort to convince you, Media Marketing is inviting you to Creatis - a space dedicated to entrepreneurship and innovation. Supported by ING Belgium and based in the prestigious surroundings of the ING Art Center, this project chiefly aims at accompanying and accelerating the development of companies in the cultural and creative sector.

Speakers :

Stephan Salberter (Head of Corporate Communication and Relations, ING Belgium), Edouard Meier (Director, Creatis Belgium), Jean-Philippe van den Hove (Founder, FOMO) et Lucie Jacquemet (Country Manager, Divercities).

To conclude, Geoffrey Hantson (Chief Creative Officer, Happiness Brussels) will tell us why working in advertising today has never been so fascinating.

It's free!

Program :

16:30 - 17:00 Welcome

17:00 - 18:30 Speakers

18:30 - 20:00 Networking Drink with the 10 startups hosted by Creatis

Register here!








INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier