SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Generation Startup

Donderdag 15 Juni 2017 - 16u30 - Donderdag 15 Juni 2017 - 20u00


Zie op google maps

Brought up on new technologies, start-ups are increasingly enriching the marcom sector's ecosystem. In an effort to convince you, Media Marketing is inviting you to Creatis - a space dedicated to entrepreneurship and innovation. Supported by ING Belgium and based in the prestigious surroundings of the ING Art Center, this project chiefly aims at accompanying and accelerating the development of companies in the cultural and creative sector.

Speakers :

Stephan Salberter (Head of Corporate Communication and Relations, ING Belgium), Edouard Meier (Director, Creatis Belgium), Jean-Philippe van den Hove (Founder, FOMO) et Lucie Jacquemet (Country Manager, Divercities).

To conclude, Geoffrey Hantson (Chief Creative Officer, Happiness Brussels) will tell us why working in advertising today has never been so fascinating.

It's free!

Program :

16:30 - 17:00 Welcome

17:00 - 18:30 Speakers

18:30 - 20:00 Networking Drink with the 10 startups hosted by Creatis

Register here!








INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier