SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Strategic Marketing Day with Joe Pulizzi

Woensdag 17 Mei 2017 - 10u00 - Woensdag 17 Mei 2017 - 18u00


Zie op google maps
WELCOME TO THE STRATEGIC MARKETING DAY: AN OUTLOOK TOWARDS THE NEXT MARKETING - 2020. THE MERGE OF STRATEGY, INNOVATION & SOCIAL MARKETING! Presentations: 1. Joe Pulizzi - Author & Founder @ Content Marketing Intitute: “How to Run a Content-First Business” 2. Miel Van Opstal - Senior Marketing Innovation Consultant @ Emakina + Wim Labie - Digital Change Evangelist @ LAVA Consult + Danny Devriendt - Managing Director @ Mediabrands Publishing: “Artificially Intelligent Yogurt” 3. Cedric Cauderlier - Senior Digital Strategy & Co-Founder @ Mountainview Agency: “What about Native Advertising?” 4. Elke Laeremans - CDO @ Schoenen Torfs: “The digital transformation of a Great Place to Work” 5. Dennis Peeters - Conversational User Experience Specialist @ The House of Marketing + Dennis De Cat - Innovation Lead @ The House of Marketing: "These bots are made for talking! - Discover the era of chatbots and bring one to life yourself” 6. Koen Stevens - Word-of-Mouth Director @ Ambassify + Pieter Moens - Word-of-Mouth Architect @ Ambassify: “How to do trusted content marketing when you're not Joe Pulizzi” + 2 more to be confirmed
Strategic Marketing Day






INTERVIEW

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak

Colruyt benadert multiculturaliteit vanuit holistische aanpak



DOSSIER  



CIM NRS 2018: onze analyses  


In afwachting van de een jaar geleden aangekondigde ontwikkelingen (de schatting van het bereik per dag voor de kranten, die van het bereik per nummer van de magazines en de merkbereikmeting door...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Profitability Survey 2017 : De groei was van korte duur voor de ACC-bureaus  


Naar jaarlijkse gewoonte verzamelde de Association of Communication Agencies (ACC) de financiële cijfers van zijn leden om de temperatuur van de markt te meten. Het resultaat voor 2017? Een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Forrester maant reclameholdings aan hun businessmodel te herzien  


Kan creatief ondernemerschap het businessmodel van de communicatiebureaus redden? Ted Schadler, VP Principal Analyst bij Forrester, stelt de vraag op de beroemde blog van zijn werkgever en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier