SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

CHANGING MEDIA - Verdienmodellen voor uitgevers

Donderdag 27 April 2017 - 13u30 - Donderdag 27 April 2017 - 19u00


Zie op google maps

Powered by UPP & The Ppress

Keynote Speaker Andy Cowles wordt voorafgegaan door 4 inspirerende Belgische business cases die elk op hun manier - vertrekkend vanuit een sterke magazinemerk een verdienmodel ontwikkelen/ontwikkeld hebben die hen in staat stellen de vele uitdagingen in de uitgeefsector succesvol aan te gaan. Een niet te missen media-seminar.


PROGRAMMA
13u30 - 14u00 Ontvangst
14u00 - 14u15 Welkom door Agfa
14u15 - 14u45 The Bulletin/Content Connexions Hans Deloore (english spoken)
14u45 - 15u15 Rekad Gregori Skatchkoff (tweetalig)
15u15 - 15u30 Pauze
15u30 - 16u00 Gondola Group Pierre-Alexandre Billiet (tweetalig)
16u00 - 16u30 Flair Frederik De Swaef (nederlandstalige presentatie, franstalige slides)
16u30 - 17u00 Pauze - Agfa exhibition
17u00 - 17u45 Andy Cowles, keynote speaker (english spoken)
17u45 - 19u00 Sandwichlunch

INSCHRIJVEN & UITGEBREID PROGRAMMA VIA www.upp.be/changingmediaseminar

LOCATIE Headquarters Agfa Gevaert, Septestraat 27, Mortsel 

DEELNAMEPRIJS (excl. BTW) 
50 € voor UPP of The Ppress leden; 100 € voor niet-leden (Let op! Beperkt aantal inschrijvingen.)






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier