SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Prague International Advertising Festival - PIAF 2017

Dinsdag 23 Mei 2017 - 09u00 - Woensdag 24 Mei 2017 - 23u45


The program for the 2-day PIAF conference on May 23rd and 24th is announced. The first day is once again devoted to sports marketing. The second day focuses on the role of personalities and their influence on target groups. Heroes, icons, influencers, opinion leaders – what is the influence of those who speak for you. You will get to meet Jirka Kral and his brother Petr, who is in charge of marketing for the biggest Czech YouTuber. American influencer Brian Cox will talk about his use of Instagram for the benefit of the Czech Republic. Lavi from the cult show Vysehrad is a fictional football dimwit who is incredibly popular among teenagers. Producer Daniel Strejc will talk about the show’s marketing strategy. How to make a star out of a plumber, who is then applauded by sold out football stadiums, that’s what Elisabeth Leriche from Italian Renault will come to tell you. And do you remember all these weirdos from the Hornbach ads? Why them? Ricardo Distefano from the German Heimat will explain. And Tony Hardcastle from the UK will discuss why cooperating with celebrities might not always be a good idea. This year we have also prepared more workshops outside of the main conference program. Virtual reality and its involvement in communication, today’s animation and its proper use, or behavioral economics. And also some tips for sports managers: visual identity in the service of sports organizations and events – it all starts with a logo. Activation campaigns in sports, or how to capitalize on funds invested in partnerships with sporting events, clubs or the industry. And this one is not only for state institutions: the phenomenal results of Prague’s communication on social networks can be a guide for other cities and regions. On the world scale. More detailed info on www.piafawards.com
PIAF AWARDS






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier