SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

Strategic Marketing Day

Woensdag 15 Februari 2017 - 10u30 - Woensdag 15 Februari 2017 - 18u00


Zie op google maps
AN OUTLOOK TOWARDS THE NEXT MARKETING - 2020. THE MERGE OF STRATEGY, INNOVATION & SOCIAL MARKETING WHY IS THIS CONFERENCE FOR YOU? Networking opportunities The iron tower is definitely outdated anno 2016. Get out and explore! Vision, sharing knowledge and strategic partnerships are key in a fast evolving society and business environment. Meet new people, visionary speakers and the solutions to support your marketing 2020 strategy. Find new ways of thinking and problem-solving We strive to have innovative and inspiring speakers on the #smdayBE stage, speakers with a proven track in an out-of-the-box thinking attitude. Learn how to create that new mindset enabling you to find new ways of doing (online) business! Embrace ideas and tactics how you manage to think wider than the traditional ecosystem to find new opportunities and markets! Stay ahead of the curve Knowledge is power! Discover new insights, best practices and new solutions that will help you defining your marketing 2020 strategy. Lift your marketing strategy towards a higher level and take that leap ahead in the competitive landscape you’re facing these days. Strengthen Your Skills A broader knowledge, visionary insights and being engaged in a network with the right people on the right moment, are highly respected skills today. Become part of our community with thousands of “likeminds”. When you’re more into in-depth knowledge and insights, we provide trainings and workshops. Improve your skills through our trainings in collaboration with our partners and other specialized professionals of the #smdayBE network.
Strategic Marketing Day






INTERVIEW

Joachim van Beust (Auxipress):

Joachim van Beust (Auxipress): "Dankzij big en smart data kunnen we bewijzen wat voor discours lezers van een merk verwachten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier