SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

STIMA - Brand New Café

Donderdag 26 Januari 2017 - 18u00 - Donderdag 26 Januari 2017 - 22u00


De winnaar van de Belgium’s New Brand Award 2016 werd bekend gemaakt tijdens het STIMA Congres op 1 en 2 december in Brussels Expo. Het is Generous die met de trofee ging lopen. De gelijknamige Brusselse koekjesbakker bracht het merk in 2012 op de markt en produceert biologische en glutenvrije koekjes. De vijf finalisten hebben allen een zeer mooi verhaal te vertellen. Voorbeelden waaruit we allemaal kunnen leren, telkens vanuit een ander perspectief. Dit seminarie is dus een ongeziene kans om vijf cases te aanhoren, van vijf verschillende merken die er op een sterke en eigen manier in slagen succes te boeken. Ontdek samen met collega marketeers deze vijf inspirerende verhalen tijdens het Brand New Café op donderdag 26 januari 2017 in The House To Be te Zellik.
www.stima.be/brandnewcafé






INTERVIEW

Gert Ysebaert (Mediahuis):

Gert Ysebaert (Mediahuis): "Onze business is journalistiek en die moeten we verzilveren, via welk kanaal dan ook"



DOSSIER  



Saatchi & Saatchi New Directors' Showcase: de keuzes van Ridley Scott  


Trouwe Cannes Lions-gangers schuiven op donderdagmorgen zonder morren aan voor een van de jaarlijkse hoogtepunten van het festival: the New Directors’ Showcase van Saatchi & Saatchi. Dit jaar was...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De 5 grote uitdagingen voor retail  


Times are changing. En die change gaat hard en snel in de retailsector. Digitalisatie en een sterke schaalvergroting na de grote consolidatiegolf zorgen voor een totaal nieuw landschap. Hoe dat er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2018 : de Grand Prix en de 13 gouden campagnes   


 Net zoals in 2017 kreeg een enkele campagne dit jaar een Grand Prix op de Creative Belgium Awards: ‘Closer than you think’ voor Child Focus in de Mediacompetitie (Social Media Advertising). De...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier