Fr
Close

Agenda

STIMA Social Marketing Lunch: Sustainable Marketing

Donderdag 19 Januari 2017 - 12u00 - Donderdag 19 Januari 2017 - 14u00

Zie op google maps
CSR en sustainability. Het zijn 2 trendy buzz-words die je haast in elk mission statement terugvindt. Maar wat zit erachter? Zijn het goedkope verkoopsargumenten of zoekt men echt maatschappelijke waarde? Hoe kan sustainability jouw business versterken en hoe bouw je als merk een stevige CSR-reputatie uit? De expertgroep Marketing & Society zoekt het uit en wijdt haar 1e Social Marketing Lunch volledig aan het thema. 4 inclusieve sprekers brengen hun visie en hun verhaal: - Nicolas Lambert – CEO Fairtrade Belgium: "Fairtrade, because human chains are stronger than supply chains." - Astrid Leyssens - Marketing consultant - Do Good Companies: “Business for Good” - Hoe kunnen marketeers een positieve impact leveren op sociaal/ecologisch vlak ? - Raf Weverbergh - Managing Director FINN PR - hoe CSR de reputatie ernstige schade kan toebrengen - Mathieu Desantoine – Trade for Development Center – Belgian Development Agency : "How marketing power can help building a fair world."

Klik hier voor meer info en in te schrijven