SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close
TERUG NAAR DE LIJST

STIMA Social Marketing Lunch: Sustainable Marketing

Donderdag 19 Januari 2017 - 12u00 - Donderdag 19 Januari 2017 - 14u00


Zie op google maps
CSR en sustainability. Het zijn 2 trendy buzz-words die je haast in elk mission statement terugvindt. Maar wat zit erachter? Zijn het goedkope verkoopsargumenten of zoekt men echt maatschappelijke waarde? Hoe kan sustainability jouw business versterken en hoe bouw je als merk een stevige CSR-reputatie uit? De expertgroep Marketing & Society zoekt het uit en wijdt haar 1e Social Marketing Lunch volledig aan het thema. 4 inclusieve sprekers brengen hun visie en hun verhaal: - Nicolas Lambert – CEO Fairtrade Belgium: "Fairtrade, because human chains are stronger than supply chains." - Astrid Leyssens - Marketing consultant - Do Good Companies: “Business for Good” - Hoe kunnen marketeers een positieve impact leveren op sociaal/ecologisch vlak ? - Raf Weverbergh - Managing Director FINN PR - hoe CSR de reputatie ernstige schade kan toebrengen - Mathieu Desantoine – Trade for Development Center – Belgian Development Agency : "How marketing power can help building a fair world."
Klik hier voor meer info en in te schrijven






INTERVIEW

Michel Dupont:

Michel Dupont: "Er komt wellicht een dag dat adverteerders gaan smeken om op TF1 te mogen."



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier