FERMER


Vous êtes à la recherche de quelque chose ?

Rechercher

Déjà un compte MM ?

Se connecter Mot de passe oublié ?

Encodez votre e-mail ci-après et recevez un lien pour créer votre mot de passe.



Envoyer votre mot de passe
FR NL

Vous êtes à la recherche de quelque chose ?


RECHERCHE AVANCÉE >

Pas encore membre MM ?

mm.be est un site freemium. Pour accéder aux contenus payants, vous devez créer votre compte et vous abonner à nos produits.
Créer un compte

Déjà un compte MM ?

Mot de passe oublié ?

Encodez votre e-mail ci-après et recevez un lien pour créer votre mot de passe.


Envoyer votre mot de passe
close
RETOUR A LA LISTE

BELGIAN PR SUMMIT 2017

Mardi 28 Novembre 2017 - 13h30 - Mardi 28 Novembre 2017 - 20h00


PR SUMMIT ’17: COMMUNICATING IN THE POST TRUTH ERA Zooming in on content, audiences and platforms You hear it amongst a lot of communication professionals today: “There is no single version of the truth anymore”. Strange indeed, because not so long ago the adagium still was “the truth and nothing but the truth”. What is happening? It is becoming clear that people and even opinion leaders all have their own version of the “truth” depending on moment, place and perspective. And apparently, the general public is flexible enough to deal with that phenomenon. Communication professionals are thus facing at the same moment difficult and interesting times. Because, how for heaven’s sake do you communicate correctly in this post truth era? During the PR Summit ’17, C2 will focus on content, target groups in communication and different platforms that rose and turned very interactive communications and opinion making into reality. We will have two internationally valued key note speakers to set the scene and to share their academic and business vision on post truth communications. In two panels we will also confront different views of different stakeholders: journalists, bloggers, photographers, companies and non profit organizations, politicians, social media platforms and so called “millenials”. To conclude the Summit ’17 we are glad to present you a top speaker. “Assisting” at the Summit ’17 means also “participating” at it. We count on the input of all C2 members and other guests to get involved in the conversations and discussions, and to ventilate your version of the...“truth” !
www.prsummit.be






INTERVIEW

Vicky Willems et Jean-Marie Margrève (Strategie) : « Quand le coeur donne la direction, la tête suit tout naturellement »

Vicky Willems et Jean-Marie Margrève (Strategie) : « Quand le coeur donne la direction, la tête suit tout naturellement »



DOSSIER  



Merit Awards 2019 : les lauréats et les finalistes   


Cette année, aux côtés de la rédaction de MM et sous la présidence de Mieke Debeerts (Chief Customer Experience & Marketing Communications Officer, Belfius), le jury des Merit Awards 2019 a...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous pour accéder à ce dossier


Pour s'affranchir des stéréotypes publicitaires  


Ces dernières années, de nouvelles dynamiques publicitaires émergent en miroir de la société. Initiées notamment par des groupes comme Unilever et P&G, elles contribuent à montrer les différentes...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous pour accéder à ce dossier


BTOB Awards 2018 : Les campagnes en or et la marque média de l'année  


Le grand vainqueur de l'édition 2018 des BTOB Awards est LDV United qui remporte trois Gold sur les quatre décernés, et un Silver avec ses campagnes "Dare to sponsor" pour Special Olympics et...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous pour accéder à ce dossier