FERMER


Vous êtes à la recherche de quelque chose ?

Rechercher

Déjà un compte MM ?

Se connecter Mot de passe oublié ?

Encodez votre e-mail ci-après et recevez un lien pour créer votre mot de passe.



Envoyer votre mot de passe
FR NL

Vous êtes à la recherche de quelque chose ?


RECHERCHE AVANCÉE >

Pas encore membre MM ?

mm.be est un site freemium. Pour accéder aux contenus payants, vous devez créer votre compte et vous abonner à nos produits.
Créer un compte

Déjà un compte MM ?

Mot de passe oublié ?

Encodez votre e-mail ci-après et recevez un lien pour créer votre mot de passe.


Envoyer votre mot de passe
close
RETOUR A LA LISTE

Strategic Marketing Day

Mercredi 15 Février 2017 - 10h30 - Mercredi 15 Février 2017 - 18h00


Voir sur Google Map
AN OUTLOOK TOWARDS THE NEXT MARKETING - 2020. THE MERGE OF STRATEGY, INNOVATION & SOCIAL MARKETING WHY IS THIS CONFERENCE FOR YOU? Networking opportunities The iron tower is definitely outdated anno 2016. Get out and explore! Vision, sharing knowledge and strategic partnerships are key in a fast evolving society and business environment. Meet new people, visionary speakers and the solutions to support your marketing 2020 strategy. Find new ways of thinking and problem-solving We strive to have innovative and inspiring speakers on the #smdayBE stage, speakers with a proven track in an out-of-the-box thinking attitude. Learn how to create that new mindset enabling you to find new ways of doing (online) business! Embrace ideas and tactics how you manage to think wider than the traditional ecosystem to find new opportunities and markets! Stay ahead of the curve Knowledge is power! Discover new insights, best practices and new solutions that will help you defining your marketing 2020 strategy. Lift your marketing strategy towards a higher level and take that leap ahead in the competitive landscape you’re facing these days. Strengthen Your Skills A broader knowledge, visionary insights and being engaged in a network with the right people on the right moment, are highly respected skills today. Become part of our community with thousands of “likeminds”. When you’re more into in-depth knowledge and insights, we provide trainings and workshops. Improve your skills through our trainings in collaboration with our partners and other specialized professionals of the #smdayBE network.
Strategic Marketing Day






INTERVIEW

Peter Van de Graveele (Serviceplan) : « Le dernier touchpoint est le plus important »

Peter Van de Graveele (Serviceplan) : « Le dernier touchpoint est le plus important »



DOSSIER  



Merit Awards 2019 : les lauréats et les finalistes   


Cette année, aux côtés de la rédaction de MM et sous la présidence de Mieke Debeerts (Chief Customer Experience & Marketing Communications Officer, Belfius), le jury des Merit Awards 2019 a...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous pour accéder à ce dossier


Pour s'affranchir des stéréotypes publicitaires  


Ces dernières années, de nouvelles dynamiques publicitaires émergent en miroir de la société. Initiées notamment par des groupes comme Unilever et P&G, elles contribuent à montrer les différentes...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous pour accéder à ce dossier


BTOB Awards 2018 : Les campagnes en or et la marque média de l'année  


Le grand vainqueur de l'édition 2018 des BTOB Awards est LDV United qui remporte trois Gold sur les quatre décernés, et un Silver avec ses campagnes "Dare to sponsor" pour Special Olympics et...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous pour accéder à ce dossier