SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

'Alles kan Better' met kop en schouders

Vrijdag 5 Juni 2015


'Alles kan Better' met kop en schouders
De campagne die dit jaar de meeste Gold mee naar huis krijgt op de CCB Awards, is ‘Alles kan Beter’ van TBWA Brussels voor KBC. De creatie wint meer bepaald Gold in Promo&Activation en in Interactive. Verder zijn de andere beste campagnes van 2014: ‘Uncensored articles made in China’ van mortierbrigade voor Humo (Gold Direct en Integrated), ‘Don’t Google it’ van DDB voor CEBAM (Gold Direct en Interactive) en ‘Google Street View Unpaid Bill’ van BBDO voor JCDecaux (Gold Direct en Promo & Activation).
 
Elf campagnes winnen nog minstens één Gold. De vijf eerste zijn het werk van mortierbrigade dat twee keer Gold krijgt met De Standaard en zijn ‘Taalbijlagen’ (Radio) en ‘Brains’ (Print), een Gold voor Radio 1 met ‘The Peanut Experience’ (Interactive), een Gold voor Humo met ‘Het Mirakel van Humo’ (Integrated) en eentje voor zichzelf met ‘The Spamish Inquisition’ (Craft Self Promo).
 
Twee Gold vallen te beurt aan Bowling: de eerste met ‘Fan Content’ voor Unibet (Press), de tweede met ‘Jaegher 1:1’ voor het gelijknamige fietsmerk (Craft Art Direction - Print).
 
De vijf laatste gouden campagnes van deze editie zijn het werk van evenveel bureaus: ‘The Olympic Museum’s Identity’ van Base Design (Design), ‘Pictos’ van TBWA voor McDo (Outdoor), ‘The Classical Comeback’ van DDB voor B-classic (Internet Film), ‘The third cup’ van BBDO voor DE (Film) en ‘Special Olympics’ van LDV United.
 
Alle gouden campagnes worden in detail besproken in ons dossier dat je hier kunt lezen. 

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier