SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

'Alles kan Better' met kop en schouders

Vrijdag 5 Juni 2015


'Alles kan Better' met kop en schouders
De campagne die dit jaar de meeste Gold mee naar huis krijgt op de CCB Awards, is ‘Alles kan Beter’ van TBWA Brussels voor KBC. De creatie wint meer bepaald Gold in Promo&Activation en in Interactive. Verder zijn de andere beste campagnes van 2014: ‘Uncensored articles made in China’ van mortierbrigade voor Humo (Gold Direct en Integrated), ‘Don’t Google it’ van DDB voor CEBAM (Gold Direct en Interactive) en ‘Google Street View Unpaid Bill’ van BBDO voor JCDecaux (Gold Direct en Promo & Activation).
 
Elf campagnes winnen nog minstens één Gold. De vijf eerste zijn het werk van mortierbrigade dat twee keer Gold krijgt met De Standaard en zijn ‘Taalbijlagen’ (Radio) en ‘Brains’ (Print), een Gold voor Radio 1 met ‘The Peanut Experience’ (Interactive), een Gold voor Humo met ‘Het Mirakel van Humo’ (Integrated) en eentje voor zichzelf met ‘The Spamish Inquisition’ (Craft Self Promo).
 
Twee Gold vallen te beurt aan Bowling: de eerste met ‘Fan Content’ voor Unibet (Press), de tweede met ‘Jaegher 1:1’ voor het gelijknamige fietsmerk (Craft Art Direction - Print).
 
De vijf laatste gouden campagnes van deze editie zijn het werk van evenveel bureaus: ‘The Olympic Museum’s Identity’ van Base Design (Design), ‘Pictos’ van TBWA voor McDo (Outdoor), ‘The Classical Comeback’ van DDB voor B-classic (Internet Film), ‘The third cup’ van BBDO voor DE (Film) en ‘Special Olympics’ van LDV United.
 
Alle gouden campagnes worden in detail besproken in ons dossier dat je hier kunt lezen. 



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

New Job @ Proximus, volume 3: Digital Content Manager

New Job @ Proximus, volume 3: Digital Content Manager



DOSSIER  



Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie 2017: 13 winnaars  


Hoewel de organisatoren het aantal dossiers dat oorspronkelijk ingediend werd niet aankondigden, waardoor er geen vergelijkingen kunnen gemaakt worden van het ene jaar ten opzichte van het andere,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier