SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

'Alles kan Better' met kop en schouders

Vrijdag 5 Juni 2015


'Alles kan Better' met kop en schouders
De campagne die dit jaar de meeste Gold mee naar huis krijgt op de CCB Awards, is ‘Alles kan Beter’ van TBWA Brussels voor KBC. De creatie wint meer bepaald Gold in Promo&Activation en in Interactive. Verder zijn de andere beste campagnes van 2014: ‘Uncensored articles made in China’ van mortierbrigade voor Humo (Gold Direct en Integrated), ‘Don’t Google it’ van DDB voor CEBAM (Gold Direct en Interactive) en ‘Google Street View Unpaid Bill’ van BBDO voor JCDecaux (Gold Direct en Promo & Activation).
 
Elf campagnes winnen nog minstens één Gold. De vijf eerste zijn het werk van mortierbrigade dat twee keer Gold krijgt met De Standaard en zijn ‘Taalbijlagen’ (Radio) en ‘Brains’ (Print), een Gold voor Radio 1 met ‘The Peanut Experience’ (Interactive), een Gold voor Humo met ‘Het Mirakel van Humo’ (Integrated) en eentje voor zichzelf met ‘The Spamish Inquisition’ (Craft Self Promo).
 
Twee Gold vallen te beurt aan Bowling: de eerste met ‘Fan Content’ voor Unibet (Press), de tweede met ‘Jaegher 1:1’ voor het gelijknamige fietsmerk (Craft Art Direction - Print).
 
De vijf laatste gouden campagnes van deze editie zijn het werk van evenveel bureaus: ‘The Olympic Museum’s Identity’ van Base Design (Design), ‘Pictos’ van TBWA voor McDo (Outdoor), ‘The Classical Comeback’ van DDB voor B-classic (Internet Film), ‘The third cup’ van BBDO voor DE (Film) en ‘Special Olympics’ van LDV United.
 
Alle gouden campagnes worden in detail besproken in ons dossier dat je hier kunt lezen. 



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier