SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

mortierbrigade op alle fronten!

Vrijdag 5 Juni 2015


mortierbrigade op alle fronten!
De zeven jury’s van de CCB Awards deelden dit jaar 87 hoedjes uit: 21 Gold, 34 Silver en 32 Bronze (van de 700 ingediende campagnes). Er werd geen Grand Prix uitgereikt. Met 19 awards op de teller komt mortierbrigade als grote overwinnaar uit de bus. De brigade pakt zeven Gold, negen Silver en drie Bronze. Voeg daarbij zijn acht shortlists en je weet wie Agency of the Year wordt, met 111 punten in totaal. Dat zijn er 63 meer dan DDB met drie Gold, twee Silver, vier Bronze en vijf shortlists. Daarna volgt een ex-aequo met Duval Guillaume en TBWA die elk 46 scoren. Het eerste bureau haalt geen Gold, maar zijn vijf Silver, vier Bronze en negen shortlists leveren het toch een podiumplaats op. Die deelt het met TBWA (vier Gold, een Silver, vier Bronze en een shortlist).
 
Vermelden we nog de laatste bureaus met Gold: BBDO (drie Gold en een Bronze), Bowling (twee Gold, twee Silver en twee Bronze), alsook LDV en Base met elk een Gold. LDV wint ook een Silver en een Bronze; Base ook een Silver. 

Het volledige palmares staat hier.
 



ARCHIVE / AWARDS

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier