SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

mortierbrigade op alle fronten!

Vrijdag 5 Juni 2015


mortierbrigade op alle fronten!
De zeven jury’s van de CCB Awards deelden dit jaar 87 hoedjes uit: 21 Gold, 34 Silver en 32 Bronze (van de 700 ingediende campagnes). Er werd geen Grand Prix uitgereikt. Met 19 awards op de teller komt mortierbrigade als grote overwinnaar uit de bus. De brigade pakt zeven Gold, negen Silver en drie Bronze. Voeg daarbij zijn acht shortlists en je weet wie Agency of the Year wordt, met 111 punten in totaal. Dat zijn er 63 meer dan DDB met drie Gold, twee Silver, vier Bronze en vijf shortlists. Daarna volgt een ex-aequo met Duval Guillaume en TBWA die elk 46 scoren. Het eerste bureau haalt geen Gold, maar zijn vijf Silver, vier Bronze en negen shortlists leveren het toch een podiumplaats op. Die deelt het met TBWA (vier Gold, een Silver, vier Bronze en een shortlist).
 
Vermelden we nog de laatste bureaus met Gold: BBDO (drie Gold en een Bronze), Bowling (twee Gold, twee Silver en twee Bronze), alsook LDV en Base met elk een Gold. LDV wint ook een Silver en een Bronze; Base ook een Silver. 

Het volledige palmares staat hier.
 



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Rob Flaherty (Ketchum):

Rob Flaherty (Ketchum): "De jacht op talent en change management zijn de twee grootste uitdagingen van nu"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier