SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

mortierbrigade op alle fronten!

Vrijdag 5 Juni 2015


mortierbrigade op alle fronten!
De zeven jury’s van de CCB Awards deelden dit jaar 87 hoedjes uit: 21 Gold, 34 Silver en 32 Bronze (van de 700 ingediende campagnes). Er werd geen Grand Prix uitgereikt. Met 19 awards op de teller komt mortierbrigade als grote overwinnaar uit de bus. De brigade pakt zeven Gold, negen Silver en drie Bronze. Voeg daarbij zijn acht shortlists en je weet wie Agency of the Year wordt, met 111 punten in totaal. Dat zijn er 63 meer dan DDB met drie Gold, twee Silver, vier Bronze en vijf shortlists. Daarna volgt een ex-aequo met Duval Guillaume en TBWA die elk 46 scoren. Het eerste bureau haalt geen Gold, maar zijn vijf Silver, vier Bronze en negen shortlists leveren het toch een podiumplaats op. Die deelt het met TBWA (vier Gold, een Silver, vier Bronze en een shortlist).
 
Vermelden we nog de laatste bureaus met Gold: BBDO (drie Gold en een Bronze), Bowling (twee Gold, twee Silver en twee Bronze), alsook LDV en Base met elk een Gold. LDV wint ook een Silver en een Bronze; Base ook een Silver. 

Het volledige palmares staat hier.
 

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier