SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cobra op twee oren dankzij zijn Ad Recorder

Maandag 9 Februari 2015


Het radio- en geluidsproductiehuis Cobra laat weten dat zijn Ad Recorder app een succes is, zowel nationaal als internationaal. Ter herinnering, dankzij de iOS app kunnen creatieven hun radioscripts grondiger testen, door alvast te letten op het naleven van de timing, door een bepaalde sfeer of muziek toe te voegen, enzovoort. Aldus kan het productiehuis niet alleen zijn expertise illustreren, maar vooral de kwaliteit van de radiospots verbeteren. Dat viel niet in dovemansoren bij Ralph van Dijk, onder andere de oprichter van Eardrum in Australië en een van de beste radiospecialisten wereldwijd. De man promoot nu de Ad Recorder tijdens de seminaries die hij overal ter wereld over het medium geeft. Resultaat: diverse lokale spelers die bekommerd zijn om de kwaliteit van de radio op hun markt, hebben bij Cobra een aan hun markt aangepaste versie van de app besteld. Momenteel bestaan er versies voor Australië, Nederland, Nieuw-Zeeland en Engeland; er zullen er nog andere volgen.

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier