SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cobra op twee oren dankzij zijn Ad Recorder

Maandag 9 Februari 2015


Het radio- en geluidsproductiehuis Cobra laat weten dat zijn Ad Recorder app een succes is, zowel nationaal als internationaal. Ter herinnering, dankzij de iOS app kunnen creatieven hun radioscripts grondiger testen, door alvast te letten op het naleven van de timing, door een bepaalde sfeer of muziek toe te voegen, enzovoort. Aldus kan het productiehuis niet alleen zijn expertise illustreren, maar vooral de kwaliteit van de radiospots verbeteren. Dat viel niet in dovemansoren bij Ralph van Dijk, onder andere de oprichter van Eardrum in Australië en een van de beste radiospecialisten wereldwijd. De man promoot nu de Ad Recorder tijdens de seminaries die hij overal ter wereld over het medium geeft. Resultaat: diverse lokale spelers die bekommerd zijn om de kwaliteit van de radio op hun markt, hebben bij Cobra een aan hun markt aangepaste versie van de app besteld. Momenteel bestaan er versies voor Australië, Nederland, Nieuw-Zeeland en Engeland; er zullen er nog andere volgen.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS




INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain (UBA Academy):

Anne-Sophie Vilain (UBA Academy): "1.581 deelnemers, 92 opleidingen en een evaluatiescore van meer dan 90%"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier