SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cobra op twee oren dankzij zijn Ad Recorder

Maandag 9 Februari 2015


Het radio- en geluidsproductiehuis Cobra laat weten dat zijn Ad Recorder app een succes is, zowel nationaal als internationaal. Ter herinnering, dankzij de iOS app kunnen creatieven hun radioscripts grondiger testen, door alvast te letten op het naleven van de timing, door een bepaalde sfeer of muziek toe te voegen, enzovoort. Aldus kan het productiehuis niet alleen zijn expertise illustreren, maar vooral de kwaliteit van de radiospots verbeteren. Dat viel niet in dovemansoren bij Ralph van Dijk, onder andere de oprichter van Eardrum in Australië en een van de beste radiospecialisten wereldwijd. De man promoot nu de Ad Recorder tijdens de seminaries die hij overal ter wereld over het medium geeft. Resultaat: diverse lokale spelers die bekommerd zijn om de kwaliteit van de radio op hun markt, hebben bij Cobra een aan hun markt aangepaste versie van de app besteld. Momenteel bestaan er versies voor Australië, Nederland, Nieuw-Zeeland en Engeland; er zullen er nog andere volgen.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Ann De Bisschop (Medialaan):

Ann De Bisschop (Medialaan): "De aandacht die besteed wordt aan welzijn, is ook een uitstekend argument voor een onderscheidende employer branding"



DOSSIER  



De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie 2017: 13 winnaars  


Hoewel de organisatoren het aantal dossiers dat oorspronkelijk ingediend werd niet aankondigden, waardoor er geen vergelijkingen kunnen gemaakt worden van het ene jaar ten opzichte van het andere,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier