SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cobra op twee oren dankzij zijn Ad Recorder

Maandag 9 Februari 2015


Het radio- en geluidsproductiehuis Cobra laat weten dat zijn Ad Recorder app een succes is, zowel nationaal als internationaal. Ter herinnering, dankzij de iOS app kunnen creatieven hun radioscripts grondiger testen, door alvast te letten op het naleven van de timing, door een bepaalde sfeer of muziek toe te voegen, enzovoort. Aldus kan het productiehuis niet alleen zijn expertise illustreren, maar vooral de kwaliteit van de radiospots verbeteren. Dat viel niet in dovemansoren bij Ralph van Dijk, onder andere de oprichter van Eardrum in Australië en een van de beste radiospecialisten wereldwijd. De man promoot nu de Ad Recorder tijdens de seminaries die hij overal ter wereld over het medium geeft. Resultaat: diverse lokale spelers die bekommerd zijn om de kwaliteit van de radio op hun markt, hebben bij Cobra een aan hun markt aangepaste versie van de app besteld. Momenteel bestaan er versies voor Australië, Nederland, Nieuw-Zeeland en Engeland; er zullen er nog andere volgen.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Rob Flaherty (Ketchum):

Rob Flaherty (Ketchum): "De jacht op talent en change management zijn de twee grootste uitdagingen van nu"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier