SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cobra op twee oren dankzij zijn Ad Recorder

Maandag 9 Februari 2015


Het radio- en geluidsproductiehuis Cobra laat weten dat zijn Ad Recorder app een succes is, zowel nationaal als internationaal. Ter herinnering, dankzij de iOS app kunnen creatieven hun radioscripts grondiger testen, door alvast te letten op het naleven van de timing, door een bepaalde sfeer of muziek toe te voegen, enzovoort. Aldus kan het productiehuis niet alleen zijn expertise illustreren, maar vooral de kwaliteit van de radiospots verbeteren. Dat viel niet in dovemansoren bij Ralph van Dijk, onder andere de oprichter van Eardrum in Australië en een van de beste radiospecialisten wereldwijd. De man promoot nu de Ad Recorder tijdens de seminaries die hij overal ter wereld over het medium geeft. Resultaat: diverse lokale spelers die bekommerd zijn om de kwaliteit van de radio op hun markt, hebben bij Cobra een aan hun markt aangepaste versie van de app besteld. Momenteel bestaan er versies voor Australië, Nederland, Nieuw-Zeeland en Engeland; er zullen er nog andere volgen.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier