SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Eurobest 2014: de laatste Belgische shortlists

Woensdag 3 December 2014


Nog vier shortlists extra bij de 49 die onze troepen al haalden op Eurobest. Duval Guillaume neemt nog een potentiële award voor zijn rekening in de prestigieuze Integrated-competitie, met ‘Viral stupidity turned into organ donor ads’. Daarmee heeft het Antwerpse bureau elf kansen om in de prijzen te vallen. Publicis volgt met twee shortlists voor BNP Paribas Fortis: de tv-spots ‘Life moves forward’ en ‘Life moves forward-Tent’, allebei geselecteerd in de Film Craft-competitie. Ter herinnering: de regie is het werk van Koen Mortier voor rekening van Czar. In theorie kan Publicis dit jaar hopen of vijf prijzen. Ogilvy Brussels tekent voor een tweede finaleplaats, dankzij ‘And then came a lot of sheep’ voor het Europees Parlement, ook in Film Craft. Het definitieve verdict valt vanavond in het Finse Helsinki.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Erik Kessels (KesselsKramer):

Erik Kessels (KesselsKramer): "Je moet onzekerheid toelaten"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier