SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Eurobest 2014: de laatste Belgische shortlists

Woensdag 3 December 2014


Nog vier shortlists extra bij de 49 die onze troepen al haalden op Eurobest. Duval Guillaume neemt nog een potentiële award voor zijn rekening in de prestigieuze Integrated-competitie, met ‘Viral stupidity turned into organ donor ads’. Daarmee heeft het Antwerpse bureau elf kansen om in de prijzen te vallen. Publicis volgt met twee shortlists voor BNP Paribas Fortis: de tv-spots ‘Life moves forward’ en ‘Life moves forward-Tent’, allebei geselecteerd in de Film Craft-competitie. Ter herinnering: de regie is het werk van Koen Mortier voor rekening van Czar. In theorie kan Publicis dit jaar hopen of vijf prijzen. Ogilvy Brussels tekent voor een tweede finaleplaats, dankzij ‘And then came a lot of sheep’ voor het Europees Parlement, ook in Film Craft. Het definitieve verdict valt vanavond in het Finse Helsinki.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Patrick Van Dijck (Brightfish):

Patrick Van Dijck (Brightfish): "Storytelling via mooie films krijgt opnieuw een plaats binnen merkstrategieën"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier