SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Eurobest 2014: de laatste Belgische shortlists

Woensdag 3 December 2014


Nog vier shortlists extra bij de 49 die onze troepen al haalden op Eurobest. Duval Guillaume neemt nog een potentiële award voor zijn rekening in de prestigieuze Integrated-competitie, met ‘Viral stupidity turned into organ donor ads’. Daarmee heeft het Antwerpse bureau elf kansen om in de prijzen te vallen. Publicis volgt met twee shortlists voor BNP Paribas Fortis: de tv-spots ‘Life moves forward’ en ‘Life moves forward-Tent’, allebei geselecteerd in de Film Craft-competitie. Ter herinnering: de regie is het werk van Koen Mortier voor rekening van Czar. In theorie kan Publicis dit jaar hopen of vijf prijzen. Ogilvy Brussels tekent voor een tweede finaleplaats, dankzij ‘And then came a lot of sheep’ voor het Europees Parlement, ook in Film Craft. Het definitieve verdict valt vanavond in het Finse Helsinki.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus