SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Eurobest 2014: de laatste Belgische shortlists

Woensdag 3 December 2014


Nog vier shortlists extra bij de 49 die onze troepen al haalden op Eurobest. Duval Guillaume neemt nog een potentiële award voor zijn rekening in de prestigieuze Integrated-competitie, met ‘Viral stupidity turned into organ donor ads’. Daarmee heeft het Antwerpse bureau elf kansen om in de prijzen te vallen. Publicis volgt met twee shortlists voor BNP Paribas Fortis: de tv-spots ‘Life moves forward’ en ‘Life moves forward-Tent’, allebei geselecteerd in de Film Craft-competitie. Ter herinnering: de regie is het werk van Koen Mortier voor rekening van Czar. In theorie kan Publicis dit jaar hopen of vijf prijzen. Ogilvy Brussels tekent voor een tweede finaleplaats, dankzij ‘And then came a lot of sheep’ voor het Europees Parlement, ook in Film Craft. Het definitieve verdict valt vanavond in het Finse Helsinki.

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier