SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Vlam kiest voor bio

Woensdag 5 November 2014


Vlam kiest voor bio
Na goedkeuring van zijn Europese programma lanceert Vlam in 2015 opnieuw een driejarige campagne rond bioproducten. Die moet benadrukken dat bioproducten tegenwoordig altijd en overal verkrijgbaar zijn, voor dagelijks gebruik en zeer herkenbaar dankzij het Europese biologo. De nieuwe campagne die ontwikkeld wordt door These Days YR, zal deze laagdrempeligheid op een ludieke manier in de verf zetten onder de slogan ‘Bio, je kan er niet meer omheen’. Die wordt uitgedragen door radiospots als voornaamste pijler van de campagne. Aanvullend kiest VLAM voor visuele media om de bekendheid van het biologo te vergroten, via print en posters op het winkelpunt. Daarnaast zal bio ook op sociale media aanwezig zijn en komt er opnieuw een zeer toegankelijk biofestival tijdens de Gentse Feesten.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier