SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Vlam kiest voor bio

Woensdag 5 November 2014


Vlam kiest voor bio
Na goedkeuring van zijn Europese programma lanceert Vlam in 2015 opnieuw een driejarige campagne rond bioproducten. Die moet benadrukken dat bioproducten tegenwoordig altijd en overal verkrijgbaar zijn, voor dagelijks gebruik en zeer herkenbaar dankzij het Europese biologo. De nieuwe campagne die ontwikkeld wordt door These Days YR, zal deze laagdrempeligheid op een ludieke manier in de verf zetten onder de slogan ‘Bio, je kan er niet meer omheen’. Die wordt uitgedragen door radiospots als voornaamste pijler van de campagne. Aanvullend kiest VLAM voor visuele media om de bekendheid van het biologo te vergroten, via print en posters op het winkelpunt. Daarnaast zal bio ook op sociale media aanwezig zijn en komt er opnieuw een zeer toegankelijk biofestival tijdens de Gentse Feesten.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Pascal Van Laere (Head of YouTube Strategy & Operations North-Europe) over de trends in online video in 2017

Pascal Van Laere (Head of YouTube Strategy & Operations North-Europe) over de trends in online video in 2017



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus