SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Merit Awards – Agency of the Year 2014: Inschrijvingsformulier

Maandag 3 November 2014


In het kader van de nominaties voor de titel van Agency of the Year vragen we alle bureaus die willen meedingen naar de meest prestigieuze trofee op de Merit Awards ons (volledig gratis) een deelnamedossier in te dienen.
 
100% van de winnaars heeft deelgenomen
 
Op basis van deze dossiers zal de jury van de Merit Awards de finalisten bepalen, en vervolgens de winnaar van de titel van Agency of the Year 2014.
 
Guidelines
 
Ter herinnering, alle elementen in dit dossier moeten verplicht betrekking hebben op de activiteiten van de afgelopen twaalf maanden.
 
Uw dossier moet in de eerste plaats het tastbare bewijs leveren dat er de afgelopen twaalf maanden een tastbare groei geregistreerd werd in de business van het bureau. Daarbij wordt rekening gehouden met het volgende: 
> De evolutie van de activiteit (bruto inkomen/omzet – gegevens in evolutiepercentage als de gegevens vertrouwelijk moeten blijven);
> New business portfolio (clients in vs clients out) met een schatting van de inkomsten uit de nieuwe accounts en diegene die verloren werden;
> New business units die de toekomstige activiteit kunnen boosten (diversificatie, innovatie, enzovoort);
Belgische en internationale gewonnen prijzen. 

Uw dossier moet drie tot vijf case studies omvatten van campagnes gevoerd voor de belangrijkste klanten van het bureau tijdens de afgelopen twaalf maanden. Deze case studies omvatten ideaal ook cijfers over de resultaten vs de campagnedoelstellingen.
 
Uw dossier biedt ook een korte beschrijving van uw bedrijfscultuur, de filosofie van het bureau (in ongeveer 250 woorden), alsook de middelen die ingezet worden om talent te promoten. 

In uw dossier worden de key people van het bureau voorgesteld (management, strategy, account, creative, enzovoort), alsook de aanwervingen van de laatste maanden om staff en talent te versterken. 

Verder voegt u een mood board toe aan uw dossier dat symbool staat voor het DNA van uw bureau, zijn visie en de manier waarop het zich positioneert op de markt, enzovoort. 

Uw dossier legt uit hoe uw bureau en/of zijn managers bijdragen tot de ontwikkeling van de sector, zijn erkenning, zowel in België als in het buitenland. Aarzel niet om uw betrokkenheid bij de markt te vermelden (verenigingen, think tanks, enzovoort). 
 
Iets toe te voegen? Preciseer gerust andere elementen die u belangrijk lijken en die we vergeten te vermelden zouden zijn.
 
Een goede raad: wees beknopt, ‘right to the point’ en even overtuigend als u voor uw klanten kunt zijn.
 
Print of digital? Dat doet er niet echt toe, maar kies voor het ene of het andere.
 
Indien u voor papier en de post kiest, stuurt u uw dossier naar:
 
Media Marketing – ter attentie van Damien Lemaire
Waterloosesteenweg 870
1180 Brussel

 
Indien u opteert voor de digitale weg: d.lemaire@mm.be
 
Deadline: 17 december 2014
 
Veel geluk! 



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier