SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Nikkei treedt toe tot het kapitaal van Monocle

Maandag 1 September 2014


Nikkei treedt toe tot het kapitaal van Monocle
Winkontent, de holding van Tyler Brûlé die het magazine Monocle uitgeeft, stelde zijn kapitaal open voor de Japanse groep Nikkei. De omvang van de participatie werd niet meegedeeld, maar de oprichter van het tijdschrift zou wel meer dan 80% van de aandelen behouden, samen met de andere oprichtende aandeelhouders van Monocle. De deal schat de waarde van het magazine op 87 miljoen euro en zou synergieën tussen het Japanse tijdschrift Nikkei Asian Review mogelijk moeten maken, zowel op redactioneel en commercieel vlak als voor de distributie. Nikkei Inc. Is in Azië een van de belangrijkste persgroepen. Hij staat vooral bekend om zijn business krant Nihon Keizai Shimbun en de beroemde index van de Tokyo Stock Exchange. Bijzonder kenmerk: de groep is in handen van zijn werknemers.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS




INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Dankzij de oprichting van bpost Media kan Welcome Media zich concentreren op zijn rol als partner voor de bureaus"



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier