SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Nikkei treedt toe tot het kapitaal van Monocle

Maandag 1 September 2014


Nikkei treedt toe tot het kapitaal van Monocle
Winkontent, de holding van Tyler Brûlé die het magazine Monocle uitgeeft, stelde zijn kapitaal open voor de Japanse groep Nikkei. De omvang van de participatie werd niet meegedeeld, maar de oprichter van het tijdschrift zou wel meer dan 80% van de aandelen behouden, samen met de andere oprichtende aandeelhouders van Monocle. De deal schat de waarde van het magazine op 87 miljoen euro en zou synergieën tussen het Japanse tijdschrift Nikkei Asian Review mogelijk moeten maken, zowel op redactioneel en commercieel vlak als voor de distributie. Nikkei Inc. Is in Azië een van de belangrijkste persgroepen. Hij staat vooral bekend om zijn business krant Nihon Keizai Shimbun en de beroemde index van de Tokyo Stock Exchange. Bijzonder kenmerk: de groep is in handen van zijn werknemers.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Birgitta De Smet (Transfer):

Birgitta De Smet (Transfer): "Ik ben ervan overtuigd dat tv en video eersterangs media zullen blijven"



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier