SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Nikkei treedt toe tot het kapitaal van Monocle

Maandag 1 September 2014


Nikkei treedt toe tot het kapitaal van Monocle
Winkontent, de holding van Tyler Brûlé die het magazine Monocle uitgeeft, stelde zijn kapitaal open voor de Japanse groep Nikkei. De omvang van de participatie werd niet meegedeeld, maar de oprichter van het tijdschrift zou wel meer dan 80% van de aandelen behouden, samen met de andere oprichtende aandeelhouders van Monocle. De deal schat de waarde van het magazine op 87 miljoen euro en zou synergieën tussen het Japanse tijdschrift Nikkei Asian Review mogelijk moeten maken, zowel op redactioneel en commercieel vlak als voor de distributie. Nikkei Inc. Is in Azië een van de belangrijkste persgroepen. Hij staat vooral bekend om zijn business krant Nihon Keizai Shimbun en de beroemde index van de Tokyo Stock Exchange. Bijzonder kenmerk: de groep is in handen van zijn werknemers.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Patrick Van Dijck (Brightfish):

Patrick Van Dijck (Brightfish): "Storytelling via mooie films krijgt opnieuw een plaats binnen merkstrategieën"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier