SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Nikkei treedt toe tot het kapitaal van Monocle

Maandag 1 September 2014


Nikkei treedt toe tot het kapitaal van Monocle
Winkontent, de holding van Tyler Brûlé die het magazine Monocle uitgeeft, stelde zijn kapitaal open voor de Japanse groep Nikkei. De omvang van de participatie werd niet meegedeeld, maar de oprichter van het tijdschrift zou wel meer dan 80% van de aandelen behouden, samen met de andere oprichtende aandeelhouders van Monocle. De deal schat de waarde van het magazine op 87 miljoen euro en zou synergieën tussen het Japanse tijdschrift Nikkei Asian Review mogelijk moeten maken, zowel op redactioneel en commercieel vlak als voor de distributie. Nikkei Inc. Is in Azië een van de belangrijkste persgroepen. Hij staat vooral bekend om zijn business krant Nihon Keizai Shimbun en de beroemde index van de Tokyo Stock Exchange. Bijzonder kenmerk: de groep is in handen van zijn werknemers.

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier