SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Nikkei treedt toe tot het kapitaal van Monocle

Maandag 1 September 2014


Nikkei treedt toe tot het kapitaal van Monocle
Winkontent, de holding van Tyler Brûlé die het magazine Monocle uitgeeft, stelde zijn kapitaal open voor de Japanse groep Nikkei. De omvang van de participatie werd niet meegedeeld, maar de oprichter van het tijdschrift zou wel meer dan 80% van de aandelen behouden, samen met de andere oprichtende aandeelhouders van Monocle. De deal schat de waarde van het magazine op 87 miljoen euro en zou synergieën tussen het Japanse tijdschrift Nikkei Asian Review mogelijk moeten maken, zowel op redactioneel en commercieel vlak als voor de distributie. Nikkei Inc. Is in Azië een van de belangrijkste persgroepen. Hij staat vooral bekend om zijn business krant Nihon Keizai Shimbun en de beroemde index van de Tokyo Stock Exchange. Bijzonder kenmerk: de groep is in handen van zijn werknemers.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Welcome Media positioneert zich als een expertisecentrum voor In-Home Advertising"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus