SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Joachim Rubin (Delhaize), Marketeer van het Jaar 2013

Woensdag 20 November 2013


Joachim Rubin (Delhaize), Marketeer van het Jaar 2013
Joachim Rubin verklaarde onlangs aan onze collega's van Trends: "Het werk van een marketeer kun je niet over een welbepaalde periode beoordelen, enkel op lange termijn." Marketing is de passie van deze jonge specialist (hij is pas 38!) en het duurde dus niet lang voor hij de erkenning van zijn vakgenoten kreeg. Sinds 2011 is hij VP Marketing bij Delhaize. Hij begon zijn carrière in 1998 bij Bongrain en stapte vervolgens over naar Danone en Fromagerie Bel. Nadat hij al eens kandidaat was voor de titel werd hij nu door Stima en Trends/Tendances verkozen tot Marketeer van het Jaar 2013.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS




INTERVIEW

Karl Gilis (AGConsult): Facebook balanceert op randje van ethisch aanvaardbaar digital persuasion design

Karl Gilis (AGConsult): Facebook balanceert op randje van ethisch aanvaardbaar digital persuasion design



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier