SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Joachim Rubin (Delhaize), Marketeer van het Jaar 2013

Woensdag 20 November 2013


Joachim Rubin (Delhaize), Marketeer van het Jaar 2013
Joachim Rubin verklaarde onlangs aan onze collega's van Trends: "Het werk van een marketeer kun je niet over een welbepaalde periode beoordelen, enkel op lange termijn." Marketing is de passie van deze jonge specialist (hij is pas 38!) en het duurde dus niet lang voor hij de erkenning van zijn vakgenoten kreeg. Sinds 2011 is hij VP Marketing bij Delhaize. Hij begon zijn carrière in 1998 bij Bongrain en stapte vervolgens over naar Danone en Fromagerie Bel. Nadat hij al eens kandidaat was voor de titel werd hij nu door Stima en Trends/Tendances verkozen tot Marketeer van het Jaar 2013.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Christophe Vog en Pierre Gilbert (Eponym):

Christophe Vog en Pierre Gilbert (Eponym): "Vanuit live vertrekken om je strategie uit te werken"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier