SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Joachim Rubin (Delhaize), Marketeer van het Jaar 2013

Woensdag 20 November 2013


Joachim Rubin (Delhaize), Marketeer van het Jaar 2013
Joachim Rubin verklaarde onlangs aan onze collega's van Trends: "Het werk van een marketeer kun je niet over een welbepaalde periode beoordelen, enkel op lange termijn." Marketing is de passie van deze jonge specialist (hij is pas 38!) en het duurde dus niet lang voor hij de erkenning van zijn vakgenoten kreeg. Sinds 2011 is hij VP Marketing bij Delhaize. Hij begon zijn carrière in 1998 bij Bongrain en stapte vervolgens over naar Danone en Fromagerie Bel. Nadat hij al eens kandidaat was voor de titel werd hij nu door Stima en Trends/Tendances verkozen tot Marketeer van het Jaar 2013.

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier