SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Stephane Vermeiren (Rabobank), Marketeer van het Jaar 2013

Woensdag 20 November 2013


Stephane Vermeiren (Rabobank), Marketeer van het Jaar 2013
Stephane Vermeiren werd aan Nederlandstalige zijde uitgeroepen tot Marketeer van het Jaar 2013. 46 is hij en hij bracht zowat zijn hele carrière door bij Rabobank, waar hij kort na de lancering in 2002 aan de slag ging als marketingverantwoordelijke. Sinds zeven jaar staat hij aan het hoofd van de bank. Hij ging ook marketingervaring opdoen in Nieuw-Zeeland, waar hij meewerkte aan de opstart van Rabo. "Ik beschouw mezelf in de eerste plaats als marketeer, pas dan als CEO en bankier", verklaarde de specialist in online bankieren die debuteerde bij Nielsen, Sopres en De Persgroep.

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier