SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Stephane Vermeiren (Rabobank), Marketeer van het Jaar 2013

Woensdag 20 November 2013


Stephane Vermeiren (Rabobank), Marketeer van het Jaar 2013
Stephane Vermeiren werd aan Nederlandstalige zijde uitgeroepen tot Marketeer van het Jaar 2013. 46 is hij en hij bracht zowat zijn hele carrière door bij Rabobank, waar hij kort na de lancering in 2002 aan de slag ging als marketingverantwoordelijke. Sinds zeven jaar staat hij aan het hoofd van de bank. Hij ging ook marketingervaring opdoen in Nieuw-Zeeland, waar hij meewerkte aan de opstart van Rabo. "Ik beschouw mezelf in de eerste plaats als marketeer, pas dan als CEO en bankier", verklaarde de specialist in online bankieren die debuteerde bij Nielsen, Sopres en De Persgroep.

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier