SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Stephane Vermeiren (Rabobank), Marketeer van het Jaar 2013

Woensdag 20 November 2013


Stephane Vermeiren (Rabobank), Marketeer van het Jaar 2013
Stephane Vermeiren werd aan Nederlandstalige zijde uitgeroepen tot Marketeer van het Jaar 2013. 46 is hij en hij bracht zowat zijn hele carrière door bij Rabobank, waar hij kort na de lancering in 2002 aan de slag ging als marketingverantwoordelijke. Sinds zeven jaar staat hij aan het hoofd van de bank. Hij ging ook marketingervaring opdoen in Nieuw-Zeeland, waar hij meewerkte aan de opstart van Rabo. "Ik beschouw mezelf in de eerste plaats als marketeer, pas dan als CEO en bankier", verklaarde de specialist in online bankieren die debuteerde bij Nielsen, Sopres en De Persgroep.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Waarom Google adverteerders en YouTubers dichter bij elkaar wil brengen  


Platformen als Instagram, Snapchat en YouTube hebben de spelregels van influencer marketing de voorbije jaren grondig door elkaar geschud. Ook gewone meisjes en jongens kunnen dankzij die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier