SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Stephane Vermeiren (Rabobank), Marketeer van het Jaar 2013

Woensdag 20 November 2013


Stephane Vermeiren (Rabobank), Marketeer van het Jaar 2013
Stephane Vermeiren werd aan Nederlandstalige zijde uitgeroepen tot Marketeer van het Jaar 2013. 46 is hij en hij bracht zowat zijn hele carrière door bij Rabobank, waar hij kort na de lancering in 2002 aan de slag ging als marketingverantwoordelijke. Sinds zeven jaar staat hij aan het hoofd van de bank. Hij ging ook marketingervaring opdoen in Nieuw-Zeeland, waar hij meewerkte aan de opstart van Rabo. "Ik beschouw mezelf in de eerste plaats als marketeer, pas dan als CEO en bankier", verklaarde de specialist in online bankieren die debuteerde bij Nielsen, Sopres en De Persgroep.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Patrick Van Dijck (Brightfish):

Patrick Van Dijck (Brightfish): "Storytelling via mooie films krijgt opnieuw een plaats binnen merkstrategieën"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier