SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Stephane Vermeiren (Rabobank), Marketeer van het Jaar 2013

Woensdag 20 November 2013


Stephane Vermeiren (Rabobank), Marketeer van het Jaar 2013
Stephane Vermeiren werd aan Nederlandstalige zijde uitgeroepen tot Marketeer van het Jaar 2013. 46 is hij en hij bracht zowat zijn hele carrière door bij Rabobank, waar hij kort na de lancering in 2002 aan de slag ging als marketingverantwoordelijke. Sinds zeven jaar staat hij aan het hoofd van de bank. Hij ging ook marketingervaring opdoen in Nieuw-Zeeland, waar hij meewerkte aan de opstart van Rabo. "Ik beschouw mezelf in de eerste plaats als marketeer, pas dan als CEO en bankier", verklaarde de specialist in online bankieren die debuteerde bij Nielsen, Sopres en De Persgroep.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus


De uitdagingen voor krantenuitgevers in de digitale lezersmarkt   


De papieren krant bleef ook nog in 2016 de hoeksteen van het bereik van de nieuwsmerken, maar de switch naar de digitale consumptie is ook in de krantenwereld ingezet. Op basis van gesprekken met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier