SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Tecteo in het kapitaal van M…Belgique via Be TV

Zondag 20 Juli 2014


Op zijn website publiceerde de Association des Journalistes Professionnels het bericht dat Tecteo half juni via Be TV is toegetreden tot het aandeelhouderschap van het magazine M… Belgique, de opvolger van wijlen Marianne Belgique. De betaalzender injecteerde 300.000 euro in SEMEB, de vennootschap onder leiding van Benoît Remiche die het weekblad uitgeeft. Volgens de site van de CSA zijn de aandelen vooral in handen van de broers Benoît en Bernard Remiche (24%), Francesco Dragone (16,5%) en Be TV (16,5%). Tot de andere aandeelhouders behoort onder andere Michel Leempoel (1,65%), de baas van Les Editions Ciné Télé Revue. Ter herinnering: er doen al maanden geruchten de ronde over onderhandelingen tussen SEMEB en Sanoma met het oog op de overname van het weekblad Moustique…



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier