SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Tecteo in het kapitaal van M…Belgique via Be TV

Zondag 20 Juli 2014


Op zijn website publiceerde de Association des Journalistes Professionnels het bericht dat Tecteo half juni via Be TV is toegetreden tot het aandeelhouderschap van het magazine M… Belgique, de opvolger van wijlen Marianne Belgique. De betaalzender injecteerde 300.000 euro in SEMEB, de vennootschap onder leiding van Benoît Remiche die het weekblad uitgeeft. Volgens de site van de CSA zijn de aandelen vooral in handen van de broers Benoît en Bernard Remiche (24%), Francesco Dragone (16,5%) en Be TV (16,5%). Tot de andere aandeelhouders behoort onder andere Michel Leempoel (1,65%), de baas van Les Editions Ciné Télé Revue. Ter herinnering: er doen al maanden geruchten de ronde over onderhandelingen tussen SEMEB en Sanoma met het oog op de overname van het weekblad Moustique…

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier