SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Tecteo in het kapitaal van M…Belgique via Be TV

Zondag 20 Juli 2014


Op zijn website publiceerde de Association des Journalistes Professionnels het bericht dat Tecteo half juni via Be TV is toegetreden tot het aandeelhouderschap van het magazine M… Belgique, de opvolger van wijlen Marianne Belgique. De betaalzender injecteerde 300.000 euro in SEMEB, de vennootschap onder leiding van Benoît Remiche die het weekblad uitgeeft. Volgens de site van de CSA zijn de aandelen vooral in handen van de broers Benoît en Bernard Remiche (24%), Francesco Dragone (16,5%) en Be TV (16,5%). Tot de andere aandeelhouders behoort onder andere Michel Leempoel (1,65%), de baas van Les Editions Ciné Télé Revue. Ter herinnering: er doen al maanden geruchten de ronde over onderhandelingen tussen SEMEB en Sanoma met het oog op de overname van het weekblad Moustique…



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Birgitta De Smet (Transfer):

Birgitta De Smet (Transfer): "Ik ben ervan overtuigd dat tv en video eersterangs media zullen blijven"



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier