SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Netflix zoekt een bureau ter ondersteuning van zijn Europese ontwikkeling

Vrijdag 25 Juli 2014


Volgens Campaign zou Netflix op zoek zijn naar een Europees creatief bureau ter ondersteuning van zijn expansie op het oude continent (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk en België). De VOD-dienst werkte tot dusver samen met Fallon, maar achter die samenwerking werd enkele weken geleden een punt gezet. Netflix werkt verder samen met DDB (in Canada) en Crispin Porter & Bogusky (in de Verenigde Staten). De groep bevestigde ook zijn samenwerking met Ogilvy in Frankrijk. De media zijn gecentraliseerd bij MEC (WPP) en de marketing voor Europa wordt vanuit de Verenigde Staten beheerd door Danielle Crook, ex-VP marketing van Starbucks die in maart tot het bedrijf toetrad.
 



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS




INTERVIEW

François Charles (Digizik):

François Charles (Digizik): "Check wil het medium van een tijdperk zijn"



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier