SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Kinepolis naar Nederland

Woensdag 23 Juli 2014


De Kinepolis-groep heeft de Nederlandse bioscoopuitbater Woff overgenomen voor de som van 16,8 miljoen euro. Aldus verwerft Kinepolis negen bestaande bioscopen in Nederland (meer bepaald in Huizen, Groningen, twee in Enschede, Rotterdam, Nieuwegein en drie in Utrecht, samen goed voor 1,6 miljoen bezoekers in 2013) en twee nieuwe, nog te bouwen projecten (een megaplex met veertien zalen in Utrecht en een multiplex met zes zalen in Dordrecht). Wolff programmeert en koopt ook films aan voor andere bioscopen; die activiteiten worden eveneens overgenomen door Kinepolis. Ter herinnering, de Belgische groep was al aanwezig in Frankrijk, Spanje, Zwitserland en Polen. Eddy Duquenne, de CEO van Kinepolis, is van oordeel dat deze investeringen het mogelijk moeten maken om binnen dit en drie jaar meer dan 3,5 miljoen bezoekers te ontvangen bij onze Noorderburen.

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier