SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Kinepolis naar Nederland

Woensdag 23 Juli 2014


De Kinepolis-groep heeft de Nederlandse bioscoopuitbater Woff overgenomen voor de som van 16,8 miljoen euro. Aldus verwerft Kinepolis negen bestaande bioscopen in Nederland (meer bepaald in Huizen, Groningen, twee in Enschede, Rotterdam, Nieuwegein en drie in Utrecht, samen goed voor 1,6 miljoen bezoekers in 2013) en twee nieuwe, nog te bouwen projecten (een megaplex met veertien zalen in Utrecht en een multiplex met zes zalen in Dordrecht). Wolff programmeert en koopt ook films aan voor andere bioscopen; die activiteiten worden eveneens overgenomen door Kinepolis. Ter herinnering, de Belgische groep was al aanwezig in Frankrijk, Spanje, Zwitserland en Polen. Eddy Duquenne, de CEO van Kinepolis, is van oordeel dat deze investeringen het mogelijk moeten maken om binnen dit en drie jaar meer dan 3,5 miljoen bezoekers te ontvangen bij onze Noorderburen.



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier