SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Kinepolis naar Nederland

Woensdag 23 Juli 2014


De Kinepolis-groep heeft de Nederlandse bioscoopuitbater Woff overgenomen voor de som van 16,8 miljoen euro. Aldus verwerft Kinepolis negen bestaande bioscopen in Nederland (meer bepaald in Huizen, Groningen, twee in Enschede, Rotterdam, Nieuwegein en drie in Utrecht, samen goed voor 1,6 miljoen bezoekers in 2013) en twee nieuwe, nog te bouwen projecten (een megaplex met veertien zalen in Utrecht en een multiplex met zes zalen in Dordrecht). Wolff programmeert en koopt ook films aan voor andere bioscopen; die activiteiten worden eveneens overgenomen door Kinepolis. Ter herinnering, de Belgische groep was al aanwezig in Frankrijk, Spanje, Zwitserland en Polen. Eddy Duquenne, de CEO van Kinepolis, is van oordeel dat deze investeringen het mogelijk moeten maken om binnen dit en drie jaar meer dan 3,5 miljoen bezoekers te ontvangen bij onze Noorderburen.



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

Pascal Van Laere (Head of YouTube Strategy & Operations North-Europe) over de trends in online video in 2017

Pascal Van Laere (Head of YouTube Strategy & Operations North-Europe) over de trends in online video in 2017



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus