SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Kinepolis naar Nederland

Woensdag 23 Juli 2014


De Kinepolis-groep heeft de Nederlandse bioscoopuitbater Woff overgenomen voor de som van 16,8 miljoen euro. Aldus verwerft Kinepolis negen bestaande bioscopen in Nederland (meer bepaald in Huizen, Groningen, twee in Enschede, Rotterdam, Nieuwegein en drie in Utrecht, samen goed voor 1,6 miljoen bezoekers in 2013) en twee nieuwe, nog te bouwen projecten (een megaplex met veertien zalen in Utrecht en een multiplex met zes zalen in Dordrecht). Wolff programmeert en koopt ook films aan voor andere bioscopen; die activiteiten worden eveneens overgenomen door Kinepolis. Ter herinnering, de Belgische groep was al aanwezig in Frankrijk, Spanje, Zwitserland en Polen. Eddy Duquenne, de CEO van Kinepolis, is van oordeel dat deze investeringen het mogelijk moeten maken om binnen dit en drie jaar meer dan 3,5 miljoen bezoekers te ontvangen bij onze Noorderburen.

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier