SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Roularta verhoogt zijn participatie in Proxistore

Vrijdag 4 Juli 2014


Roularta Media Group participeert in een nieuwe kapitaalsverhoging van Proxistore voor een bedrag van 1,1 miljoen euro. Dat gebeurt na een fondsenwerving van 2,7 miljoen rond de huidige aandeelhouders, privé-investeerders en de Gewestelijke Investeringsmaatschappij voor Brussel via haar filiaal Exportbru. Door deze transactie stijgt het aandeel van Roularta tot 35,87%; bedoeling is de internationale ontwikkeling van het geo-gelokaliseerde lokale reclameplatform versterken op de Nederlandse, Britse, Spaanse, Italiaanse, Zwitsrese, Canadese en Amerikaanse markt. Ter herinnering, Roularta is via Digolocal reseller in België voor Google Adwords en Proxistore.



ARCHIVE / MEDIA - ONLINE

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier