SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Film Lions Shortlist Screening: waar is iedereen?

Zaterdag 21 Juni 2014


Film Lions Shortlist Screening: waar is iedereen?
Als we vijf jaar geleden zouden geschreven hebben dat de projectie van de shortlist Film tegen 2014 verbannen zou worden naar een paar kleine zaaltjes en dat er om 9 uur maar een paar tientallen liefhebbers aanwezig zouden zijn voor het begin van de voorstelling, dan zou niemand dat geloofd hebben. Waar is de menigte naartoe die vanaf het ochtendgloren stond aan te schuiven om een plaatsje te bemachtigen in het grote auditorium voor wat in die tijd beschouwd werd als het belangrijkste evenement van het Festival? Waarom is er zo weinig interesse voor het medium dat nog altijd met grote voorsprong het belangrijkst is inzake aankoop van reclameruimte? Plus de gratis zichtbaarheid die nogal wat adverteerders genieten via de virale verspreiding van hun spots op het web? Zijn het de omstandigheden waarin de projectie plaatsvindt (matig geluid, kleine zalen waar het licht aanblijft, de eindeloze lijst credits bij elke spot die haast meer plaats inneemt dan de spot zelf)? Komt het door de kwaliteit van de gemiddelde spot, waarbij er slechts weinig opvallen? Ligt het aan de politiek correcte toon, de overdosis positieve en haast stroperige boodschappen? Speelt het ongelooflijke aantal conferenties en workshops die tijdens de voorstelling plaatsvinden? Of is het internet, waardoor we alles kunnen zien, liken, delen en becommentariëren de schuldige? Wellicht is er meer dan een reden, maar het is toch jammer dat wat ooit de ziel van de Cannes Lions was nu compleet door de festivalgangers genegeerd wordt.
 



ARCHIVE / CANNES LIONS 2014

JOBS




INTERVIEW

Ignace De Nollin (Colruyt Group):

Ignace De Nollin (Colruyt Group): "Apporto vertrekt vanuit ons maatschappelijk engagement"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier