SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Croisette Pitch: Alexander Dewispelaere (Nationale Loterij)

Woensdag 18 Juni 2014


Croisette Pitch: Alexander Dewispelaere (Nationale Loterij)
Hoeveel edities van de Cannes Lions heb je al meegemaakt?
Dit is de vierde.

Wat is jouw meest memorabele Cannes-ervaring?
Vorig jaar heb ik Lou Reed gezien.

Waarom ben je dit jaar van de partij?
Een heel sterk digitaal programma.

Wat verwacht je van deze editie?
Visie.

Wie hoop je hier te ontmoeten of te zien?
Nikesh Arora van Google net gezien!

Wat maakt dit festival bijzonder voor jou?
De superconcentratie van heel veel topkwaliteit.

Wat zou je aan de Cannes Lions veranderen indien jij het organiseerde?
Ik zou minder mensen toelaten.

Wat is jouw top 5 van all time favoriete advertenties, spots of campagnes?
De World Cup campagne van Beats met die hoofdtelefoons!

Hoeveel Leeuwen staan er op jouw schouw te pronken?
Geen, maar wel hoedjes en sinds vorige week nog een Effie.

Wat is jouw pronostiek voor de Belgen, dit jaar in Cannes?
Vijftien leeuwen.



ARCHIVE / CANNES LIONS 2014

JOBS




INTERVIEW

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier