SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Croisette Pitch: Alexander Dewispelaere (Nationale Loterij)

Woensdag 18 Juni 2014


Croisette Pitch: Alexander Dewispelaere (Nationale Loterij)
Hoeveel edities van de Cannes Lions heb je al meegemaakt?
Dit is de vierde.

Wat is jouw meest memorabele Cannes-ervaring?
Vorig jaar heb ik Lou Reed gezien.

Waarom ben je dit jaar van de partij?
Een heel sterk digitaal programma.

Wat verwacht je van deze editie?
Visie.

Wie hoop je hier te ontmoeten of te zien?
Nikesh Arora van Google net gezien!

Wat maakt dit festival bijzonder voor jou?
De superconcentratie van heel veel topkwaliteit.

Wat zou je aan de Cannes Lions veranderen indien jij het organiseerde?
Ik zou minder mensen toelaten.

Wat is jouw top 5 van all time favoriete advertenties, spots of campagnes?
De World Cup campagne van Beats met die hoofdtelefoons!

Hoeveel Leeuwen staan er op jouw schouw te pronken?
Geen, maar wel hoedjes en sinds vorige week nog een Effie.

Wat is jouw pronostiek voor de Belgen, dit jaar in Cannes?
Vijftien leeuwen.



ARCHIVE / CANNES LIONS 2014

JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Waarom Google adverteerders en YouTubers dichter bij elkaar wil brengen  


Platformen als Instagram, Snapchat en YouTube hebben de spelregels van influencer marketing de voorbije jaren grondig door elkaar geschud. Ook gewone meisjes en jongens kunnen dankzij die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier