SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Google lanceert zijn multi-tasking streamer in België

Donderdag 5 Juni 2014


Google lanceert zijn multi-tasking streamer in België
Google breidt zijn Chromecast adaptor uit naar Europa. Die verbindt mobiele toestellen en televisie. Zodra hij geconfigureerd is op een televisie met een HDMI-poort, kun je met Chromecast de online video’s van bijvoorbeeld YouTube op televisie bekijken en je smartphone als afstandsbediening gebruiken. Het voordeel tegenover Apple TV is zijn multi-tasking mogelijkheden. Gebruikers kunnen verschillende toepassingen tegelijk gebruiken als ze ‘chromecasten’ (mailen,de sociale netwerken raadplegen en tv kijken). De Chromecast is ook lief voor OTT-platformen, zoals Netflix. Het is geen toeval dat Google van de lancering gebruikmaakte om de uitbreiding van zijn filmaanbod voor België op Google Play aan te kondigen. De Chromecast kost 35 euro en is onder andere beschikbaar op de site van Google.

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / BRANDS - LAUNCH

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier