SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Google lanceert zijn multi-tasking streamer in België

Donderdag 5 Juni 2014


Google lanceert zijn multi-tasking streamer in België
Google breidt zijn Chromecast adaptor uit naar Europa. Die verbindt mobiele toestellen en televisie. Zodra hij geconfigureerd is op een televisie met een HDMI-poort, kun je met Chromecast de online video’s van bijvoorbeeld YouTube op televisie bekijken en je smartphone als afstandsbediening gebruiken. Het voordeel tegenover Apple TV is zijn multi-tasking mogelijkheden. Gebruikers kunnen verschillende toepassingen tegelijk gebruiken als ze ‘chromecasten’ (mailen,de sociale netwerken raadplegen en tv kijken). De Chromecast is ook lief voor OTT-platformen, zoals Netflix. Het is geen toeval dat Google van de lancering gebruikmaakte om de uitbreiding van zijn filmaanbod voor België op Google Play aan te kondigen. De Chromecast kost 35 euro en is onder andere beschikbaar op de site van Google.



ARCHIVE / BRANDS - LAUNCH

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privcacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier