Fr

MEDIA

SpotX presenteert zijn Bumper Ads met alle Belgische uitzendkanalen

Donderdag 9 Mei 2019

SpotX presenteert zijn Bumper Ads met alle Belgische uitzendkanalen

Na Nederland presenteert het videoreclameplatform SpotX, een filiaal van RTL Group, een uniek loket voor Bumper Ads, Spot6, op de Belgische markt. Het aanbod zal de media-eigenaars en reclamemensen in staat stellen simultaan via programmatic een premium repertorium van 6’’-video’s aan te kopen bij IP, maar ook bij Medialaan-dPP, SBS, Pebble/VRT en RMB, allemaal via een enkel kanaal.

Dat verheugt Wout Dockx, algemeen secretaris van de BVAM: “Het initiatief is een grote stap vooruit op de versnipperde Belgische videomarkt. Met de lancering van Spot6 leveren SpotX en de Belgische uitzendinstanties niet alleen een belangrijke bijdrage aan de harmonisering van de programmatic videoreclamemarkt, maar werken ze ook mee aan de toekomst van relevante boodschappen op maat van de Belgische consument. Het zou me niet verbazen dat de rest van Europa hun voorbeeld volgt.”

Archief / MEDIA