SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Prada aan de andere kant van de lijn met Wes Anderson

Zondag 17 November 2013


Prada aan de andere kant van de lijn met Wes Anderson
Luxemerk Prada heeft momenteel een kortfilm van 7'45" lopen die geregisseerd werd door Wes Anderson. In zijn onvergelijkbare stijl neemt hij ons mee naar een Italiaans dorpje in de jaren 1950. Tijdens een nachtelijke autorit botst een Amerikaanse piloot gespeeld door Jason Schwartzman op het beeld van de Heilige Maagd op het pleintje van Castello Cavalcanti… Wat deze film boordevol droge humor extra bijzonder maakt, is dat het merk Prada er amper in voorkomt. De film is een productie van The Directors Bureau, in samenwerking met Hi! Production. De (prachtige) foto is van Darius Khondji.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus