SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Prada aan de andere kant van de lijn met Wes Anderson

Zondag 17 November 2013


Prada aan de andere kant van de lijn met Wes Anderson
Luxemerk Prada heeft momenteel een kortfilm van 7'45" lopen die geregisseerd werd door Wes Anderson. In zijn onvergelijkbare stijl neemt hij ons mee naar een Italiaans dorpje in de jaren 1950. Tijdens een nachtelijke autorit botst een Amerikaanse piloot gespeeld door Jason Schwartzman op het beeld van de Heilige Maagd op het pleintje van Castello Cavalcanti… Wat deze film boordevol droge humor extra bijzonder maakt, is dat het merk Prada er amper in voorkomt. De film is een productie van The Directors Bureau, in samenwerking met Hi! Production. De (prachtige) foto is van Darius Khondji.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS




INTERVIEW

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier