SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Bowling Brands en Toerisme Vlaanderen winnen hun strijd tegen Facebook

Donderdag 27 September 2018


Bowling Brands en Toerisme Vlaanderen winnen hun strijd tegen Facebook
De activering die Bowling Brands organiseerde voor Toerisme Vlaanderen heeft haar vruchten afgeworpen. De actie kaderde binnen de missie van het bureau om de 'Flemish Masters 2018-2020' te promoten, een meerjarig programma rond Rubens, Bruegel en van Eyck, en moest Facebook ervan overtuigen te stoppen met het censureren van artistiek naakt. Na overleg tussen het sociaal netwerk en Toerisme Vlaanderen, meldt Bowling Brands niet zonder trots dat schilderijen met naakte lichamen voortaan op Facebook gedeeld mogen worden.
 
Gwenn Nevelsteen, medeoprichtster van het bureau: "Bowling Brands is bijzonder trots te hebben bijgedragen tot de aanpassing van het Facebook-beleid betreffende artisitiek naakt. Dankzij onze campagne is het sociaal netwerk bereid om zijn algoritme aan de passen."



ARCHIVE / CREATIONS






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier