SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Albert Heijn beloont de recyclerende Belgen

Woensdag 19 September 2018


Omdat onze landgenoten 98% van de blikverpakkingen recycleren, schenken de Stichting Kringloop Blik en Albert Heijn met de steun van Metal Packaging Europe 950 ‘Ik recycle blik’ fietsen aan de klanten van de supermarktketen in België en Nederland. Concreet krijgt elke winkel één ‘Ik recycle blik’ fiets om weg te geven aan klanten. De fietsen zijn gemaakt met gerecycleerd blik. De consument maakt kans op zo’n fiets door twee actieproducten in blik van hetzelfde merk te kopen, de aankoopbon in te scannen en te uploaden op de website. Eind september worden de winnaars bekend gemaakt.

De actie wordt ondersteund door een gelijknamige mediacampagne van het Nederlandse bureau Cohn & Wolfe. Die is te zien in de winkels, in de Albert Heijn Bonusfolder en in de Bonusmailing aan klanten.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier