SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Humo werkt aan interne regie

Vrijdag 15 November 2013


Humo Media, vandaag vooral bekend als aanvullende creatieve cel, wil op korte termijn uitgroeien tot een volwaardige interne regie. Met dat doel voor ogen rekruteerde de structuur in de eerste plaats Ineke Le Compte (ex-Trustmedia en De Persgroep) als zelfstandig consultant. Ze zal onder andere werken aan volledigere benutting van het reclamepotentieel dat Humo als sterk merk biedt, meer bepaald met het oog op alle mogelijkheden die nieuwe platformen via tablet, mobile en digital inhouden. Om haar taak tot een goed einde te brengen kan ze enerzijds rekenen op haar ervaring met het beheer van de soms complexe relaties tussen een interne en externe regie; anderzijds lopen er verdere aanwervingsprocedures voor extra (junior én senior) salesmensen. Tot nader order kunnen adverteerders en bureaus voor hun klassieke magazinecampagnes nog steeds terecht bij Sanoma Regie, maar voor specifieke en out-of-the-box Humo-campagnes is sales Bram Vandenbroeck het centrale aanspreekpunt. Ter herinnering: Humo behoort toe aan De Vijver Media dat op zijn beurt voor 33% eigendom is van Sanoma Finland. Dat besloot twee weken geleden zijn Belgische tak te koop te zetten.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT

JOBS




INTERVIEW

Gauthier Elslander (Initiative), over 'Cultural Branding'

Gauthier Elslander (Initiative), over 'Cultural Branding'



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier