SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Humo werkt aan interne regie

Vrijdag 15 November 2013


Humo Media, vandaag vooral bekend als aanvullende creatieve cel, wil op korte termijn uitgroeien tot een volwaardige interne regie. Met dat doel voor ogen rekruteerde de structuur in de eerste plaats Ineke Le Compte (ex-Trustmedia en De Persgroep) als zelfstandig consultant. Ze zal onder andere werken aan volledigere benutting van het reclamepotentieel dat Humo als sterk merk biedt, meer bepaald met het oog op alle mogelijkheden die nieuwe platformen via tablet, mobile en digital inhouden. Om haar taak tot een goed einde te brengen kan ze enerzijds rekenen op haar ervaring met het beheer van de soms complexe relaties tussen een interne en externe regie; anderzijds lopen er verdere aanwervingsprocedures voor extra (junior én senior) salesmensen. Tot nader order kunnen adverteerders en bureaus voor hun klassieke magazinecampagnes nog steeds terecht bij Sanoma Regie, maar voor specifieke en out-of-the-box Humo-campagnes is sales Bram Vandenbroeck het centrale aanspreekpunt. Ter herinnering: Humo behoort toe aan De Vijver Media dat op zijn beurt voor 33% eigendom is van Sanoma Finland. Dat besloot twee weken geleden zijn Belgische tak te koop te zetten.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privcacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier