SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Humo werkt aan interne regie

Vrijdag 15 November 2013


Humo Media, vandaag vooral bekend als aanvullende creatieve cel, wil op korte termijn uitgroeien tot een volwaardige interne regie. Met dat doel voor ogen rekruteerde de structuur in de eerste plaats Ineke Le Compte (ex-Trustmedia en De Persgroep) als zelfstandig consultant. Ze zal onder andere werken aan volledigere benutting van het reclamepotentieel dat Humo als sterk merk biedt, meer bepaald met het oog op alle mogelijkheden die nieuwe platformen via tablet, mobile en digital inhouden. Om haar taak tot een goed einde te brengen kan ze enerzijds rekenen op haar ervaring met het beheer van de soms complexe relaties tussen een interne en externe regie; anderzijds lopen er verdere aanwervingsprocedures voor extra (junior én senior) salesmensen. Tot nader order kunnen adverteerders en bureaus voor hun klassieke magazinecampagnes nog steeds terecht bij Sanoma Regie, maar voor specifieke en out-of-the-box Humo-campagnes is sales Bram Vandenbroeck het centrale aanspreekpunt. Ter herinnering: Humo behoort toe aan De Vijver Media dat op zijn beurt voor 33% eigendom is van Sanoma Finland. Dat besloot twee weken geleden zijn Belgische tak te koop te zetten.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT






INTERVIEW

Dominique Fontignies (FCA Group):

Dominique Fontignies (FCA Group): "Door onze influencer marketingstrategie kunnen we ons tot een jongere doelgroep van mannen en vrouwen tussen 18 en 35 richten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier