SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Humo werkt aan interne regie

Vrijdag 15 November 2013


Humo Media, vandaag vooral bekend als aanvullende creatieve cel, wil op korte termijn uitgroeien tot een volwaardige interne regie. Met dat doel voor ogen rekruteerde de structuur in de eerste plaats Ineke Le Compte (ex-Trustmedia en De Persgroep) als zelfstandig consultant. Ze zal onder andere werken aan volledigere benutting van het reclamepotentieel dat Humo als sterk merk biedt, meer bepaald met het oog op alle mogelijkheden die nieuwe platformen via tablet, mobile en digital inhouden. Om haar taak tot een goed einde te brengen kan ze enerzijds rekenen op haar ervaring met het beheer van de soms complexe relaties tussen een interne en externe regie; anderzijds lopen er verdere aanwervingsprocedures voor extra (junior én senior) salesmensen. Tot nader order kunnen adverteerders en bureaus voor hun klassieke magazinecampagnes nog steeds terecht bij Sanoma Regie, maar voor specifieke en out-of-the-box Humo-campagnes is sales Bram Vandenbroeck het centrale aanspreekpunt. Ter herinnering: Humo behoort toe aan De Vijver Media dat op zijn beurt voor 33% eigendom is van Sanoma Finland. Dat besloot twee weken geleden zijn Belgische tak te koop te zetten.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT

JOBS


INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Welcome Media positioneert zich als een expertisecentrum voor In-Home Advertising"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus