SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Belgacom TV Replay vergemakkelijkt uitgesteld tv-kijken

Vrijdag 15 November 2013


Dankzij TV Replay lanceert Belgacom TV een nieuwe exclusieve dienst waarmee klanten programma’s tot 36 uur na de uitzending kunnen bekijken op hun televisie, computer, tablet of smartphone. Er ging een testfase voor 10.000 klanten van start, dankzij een overeenkomst met de belangrijkste Vlaamse mediagroepen VMMa, VRT en SBS Belgium. De commerciële lancering van TV Replay voor alle Belgacom TV-klanten is gepland voor 2014. TV Replay zal in twee versies gelanceerd worden: TV Replay en TV Replay+ (dat bovendien de mogelijkheid biedt om binnen het gekozen programma door te spoelen, en dus reclame te skippen). De dienst lijkt sterk op het eerder voorgestelde mobiele platform Stievie, met dit verschil dat niet alle zenders meewerken aan TV Replay op andere schermen dan de televisie. Meer bepaald de VMMa heeft geen toestemming gegeven om zijn kanalen via TV Replay te laten bekijken op tablet, computer of smartphone. Dat kan wel met Stievie, een project waarbij de VMMa nauw betrokken is.
 



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De Effie Cases van de Eeuw : The Masterpieces  


We vroegen de Effie Masters die ons land rijk is welke volgens hen van de reeds bekroonde cases de beste ambassadeur van de competitie is. Met andere woorden, het ultieme voorbeeld volgens de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier