SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Belgacom TV Replay vergemakkelijkt uitgesteld tv-kijken

Vrijdag 15 November 2013


Dankzij TV Replay lanceert Belgacom TV een nieuwe exclusieve dienst waarmee klanten programma’s tot 36 uur na de uitzending kunnen bekijken op hun televisie, computer, tablet of smartphone. Er ging een testfase voor 10.000 klanten van start, dankzij een overeenkomst met de belangrijkste Vlaamse mediagroepen VMMa, VRT en SBS Belgium. De commerciële lancering van TV Replay voor alle Belgacom TV-klanten is gepland voor 2014. TV Replay zal in twee versies gelanceerd worden: TV Replay en TV Replay+ (dat bovendien de mogelijkheid biedt om binnen het gekozen programma door te spoelen, en dus reclame te skippen). De dienst lijkt sterk op het eerder voorgestelde mobiele platform Stievie, met dit verschil dat niet alle zenders meewerken aan TV Replay op andere schermen dan de televisie. Meer bepaald de VMMa heeft geen toestemming gegeven om zijn kanalen via TV Replay te laten bekijken op tablet, computer of smartphone. Dat kan wel met Stievie, een project waarbij de VMMa nauw betrokken is.
 

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier