SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Belgacom TV Replay vergemakkelijkt uitgesteld tv-kijken

Vrijdag 15 November 2013


Dankzij TV Replay lanceert Belgacom TV een nieuwe exclusieve dienst waarmee klanten programma’s tot 36 uur na de uitzending kunnen bekijken op hun televisie, computer, tablet of smartphone. Er ging een testfase voor 10.000 klanten van start, dankzij een overeenkomst met de belangrijkste Vlaamse mediagroepen VMMa, VRT en SBS Belgium. De commerciële lancering van TV Replay voor alle Belgacom TV-klanten is gepland voor 2014. TV Replay zal in twee versies gelanceerd worden: TV Replay en TV Replay+ (dat bovendien de mogelijkheid biedt om binnen het gekozen programma door te spoelen, en dus reclame te skippen). De dienst lijkt sterk op het eerder voorgestelde mobiele platform Stievie, met dit verschil dat niet alle zenders meewerken aan TV Replay op andere schermen dan de televisie. Meer bepaald de VMMa heeft geen toestemming gegeven om zijn kanalen via TV Replay te laten bekijken op tablet, computer of smartphone. Dat kan wel met Stievie, een project waarbij de VMMa nauw betrokken is.
 



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Carla Johnson (Type A Communications)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Carla Johnson (Type A Communications)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier