SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Belgacom TV Replay vergemakkelijkt uitgesteld tv-kijken

Vrijdag 15 November 2013


Dankzij TV Replay lanceert Belgacom TV een nieuwe exclusieve dienst waarmee klanten programma’s tot 36 uur na de uitzending kunnen bekijken op hun televisie, computer, tablet of smartphone. Er ging een testfase voor 10.000 klanten van start, dankzij een overeenkomst met de belangrijkste Vlaamse mediagroepen VMMa, VRT en SBS Belgium. De commerciële lancering van TV Replay voor alle Belgacom TV-klanten is gepland voor 2014. TV Replay zal in twee versies gelanceerd worden: TV Replay en TV Replay+ (dat bovendien de mogelijkheid biedt om binnen het gekozen programma door te spoelen, en dus reclame te skippen). De dienst lijkt sterk op het eerder voorgestelde mobiele platform Stievie, met dit verschil dat niet alle zenders meewerken aan TV Replay op andere schermen dan de televisie. Meer bepaald de VMMa heeft geen toestemming gegeven om zijn kanalen via TV Replay te laten bekijken op tablet, computer of smartphone. Dat kan wel met Stievie, een project waarbij de VMMa nauw betrokken is.
 



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier