SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Belgacom TV Replay vergemakkelijkt uitgesteld tv-kijken

Vrijdag 15 November 2013


Dankzij TV Replay lanceert Belgacom TV een nieuwe exclusieve dienst waarmee klanten programma’s tot 36 uur na de uitzending kunnen bekijken op hun televisie, computer, tablet of smartphone. Er ging een testfase voor 10.000 klanten van start, dankzij een overeenkomst met de belangrijkste Vlaamse mediagroepen VMMa, VRT en SBS Belgium. De commerciële lancering van TV Replay voor alle Belgacom TV-klanten is gepland voor 2014. TV Replay zal in twee versies gelanceerd worden: TV Replay en TV Replay+ (dat bovendien de mogelijkheid biedt om binnen het gekozen programma door te spoelen, en dus reclame te skippen). De dienst lijkt sterk op het eerder voorgestelde mobiele platform Stievie, met dit verschil dat niet alle zenders meewerken aan TV Replay op andere schermen dan de televisie. Meer bepaald de VMMa heeft geen toestemming gegeven om zijn kanalen via TV Replay te laten bekijken op tablet, computer of smartphone. Dat kan wel met Stievie, een project waarbij de VMMa nauw betrokken is.
 



ARCHIVE / MEDIA - AUDIOVISUAL

JOBS


INTERVIEW

New Job@Proximus, volume 2: Applied Digital Innovation Manager

New Job@Proximus, volume 2: Applied Digital Innovation Manager



DOSSIER  



De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie 2017: 13 winnaars  


Hoewel de organisatoren het aantal dossiers dat oorspronkelijk ingediend werd niet aankondigden, waardoor er geen vergelijkingen kunnen gemaakt worden van het ene jaar ten opzichte van het andere,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier