SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

De FEPE moedigt de spelers in OOH aan om samen te werken rond de platformen

Dinsdag 3 Juli 2018


De FEPE moedigt de spelers in OOH aan om samen te werken rond de platformen
Van 6 tot 8 juni vond in de Italiaanse stad Sorrento het Congres van de Wereldwijde vereniging van outdoor reclamebedrijven (FEPE) plaats. Dat werd bijgewoond door meer dan 400 vakmensen uit 40 landen,, waaronder voor het eerst ook China. Tot de grote behandelde thema’s behoorden de uitdagingen op het vlak van programmatic en automation. FEPE-voorzitter Tom Goddard (Ocean Outdoor) en de voormalige Posterscope-voorzitster Annie Rickard benadrukten allebei de noodzaak om samen te werken en de verschillende platformen samen te voegen, zodat de adverteerders kunnen rekenen op en globaal bereik. Volgens Goddard moet de industrie zich steeds sneller de technologie toe-eigenen, maar ook het creatieve niveau optrekken.
 
Ter bekroning van de beste OOH-campagnes reikte FEPE ook zijn Awards 2018 uit. In de Classic categorie won de data driven campagne ‘2018 Goals’ van Spotify. In Digital was de titel voor de Japanse promotiecampagne van Enjin Tokyo voor JNTO. Daktronics van zijn kant won de prijs voor technische innovatie voor de digitale transformatie van de panelen op Piccadilly in Londen.



ARCHIVE / ASSOCIATIONS






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier