SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Facebook rolt matchmaking tool voor adverteerders en content makers uit

Woensdag 20 Juni 2018


Na een testperiode lanceerde Facebook de 'Brand Collabs Manager' in de VS. Dat is een tool die het contact tussen content creators (videomakers) en adverteerders faciliteert. Adverteerders kunnen bijvoorbeeld nagaan hoe het bereik van de creator matcht met hun doelgroep, nieuwe talentvolle content creators met een volgersaantal van 25.000 tot 8 miljoen ontdekken , de branded content posts van de influencers bekijken en een lijst opvragen van de bedrijven waar de persoon in kwestie al heeft mee samengewerkt. Influencers kunnen met de tool onder meer een portfolio maken en zich beschikbaar stellen voor samenwerkingen met een bepaald merk. Facebook ontwikkelde de afgelopen weken ook een aantal features waarmee content creators meer geld kunnen verdienen op het platform zoals onder meer Ad Breaks (mid-video spotjes) en Patreon (mogelijkheid om gebruikers tegen betaling exclusieve content aan te bieden). Het hoopt zo dat de community van content makers trouw blijft aan Facebook.



ARCHIVE / MEDIA - ONLINE






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier