SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

GP Radio Lions: Ogilvy Cape Town wint in Audio

Dinsdag 19 Juni 2018


GP Radio Lions: Ogilvy Cape Town wint in Audio
Elke dag sterven er in Zuid-Afrika drie vrouwen door partnergeweld. Om huiselijk geweld onder de aandacht te brengen, organiseerde Ogilvy Cape Town een evenement ter gelegenheid van de Soweto Derby, een van de meest 'risicovolle' voetbalwedstrijden ter wereld, tussen de lokale Orlando Pirates en de Kaizer Chiefs.

Op het programma, aan het begin van de wedstrijd: 'Masambe Nono', het volkslied van de competitie, waarvan de teksten werden herzien voor de gelegenheid, om aldus het verhaal te vertellen van een vrouw die na de thuiskomst van haar man na een voetbalwedstrijd misbruikt wordt... Het lied werd live uitgevoerd door een koor dat uitsluitend uit vrouwen bestond. De campagne won vandaag de Grand Prix in Audio. Sensatie gegarandeerd. De activering ondersteunde de lancering van 'Carling Black Label - Anti-Women Abuse Initiative', een initiatief van AB-Inbev Africa.



ARCHIVE / CANNES LIONS 2018






INTERVIEW

Dominique Fontignies (FCA Group):

Dominique Fontignies (FCA Group): "Door onze influencer marketingstrategie kunnen we ons tot een jongere doelgroep van mannen en vrouwen tussen 18 en 35 richten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier