SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Carrefour niet in een figurantenrol voor het WK Voetbal

Maandag 4 Juni 2018


Carrefour meldt de start van zijn actie waarmee het zijn klanten de kans wil bieden hun eigen team figuurtjes in 3D bij elkaar te sparen om zo hun Rode Duivelsvoetbaltafel aan te vullen. Wie geïnteresseerd is, kan naar de Carrefour-app surfen om daar een team naar keuze aan te maken. Per aankoopschijf van 150 euro maken de deelnemers een speler vrij. In de app kunnen ze dan een 3D-scan van hun gezicht of dat van de gekozen speler maken. Daarna wordt het figuurtje naar de deelnemer thuis gestuurd.
 
Sinds 28 mei kunnen supporters ook fan flights naar Rusland en terug winnen voor de dagen waarop de Duivels spelen. Om kans te maken volstaat het een miniatuurversie van het Rode Duivels-toestel dat ingelegd wordt door Brussels Airlines te kopen. In elk miniatuurexemplaar zit een unieke code om deel te nemen. Er zullen nog andere acties volgen, om Meet & Greets met de nationale ploeg te winnen. Elke wedstrijddag kan ook een televisietoestel gewonnen worden in elke Carrefour Hypermarkt, na deelname aan een quiz ter plaatse.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier